Společnost


Globus ČR, k.s.

Počet nahlášených stížností:60
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

72%
28%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#12189Objednávka masa

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 měsíců 11 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.09.2016, před 8 lety

Jiřina Zuzčáková

Znění stížnosti

Dobrý den,


dnes jsem byla nakupovat maso v Globusu v Havířově.Chtěla jsem po paní prodavačce, aby mi udělala objednávku, konkrétně na vepřové válečky. Bylo mi řečeno že to nelze, protože oni marinuji a mám si koupit jejich marinováné. Byla jsem na informacích, a bylo mi sděleno, že v havířovském Globusu, konkrétně u masa je nejvíce stížnosti, ale že se tam nic s tím nedělá. Ptám se, proč klamou spotřebitele s tím, že si můžou u nich maso objednat? S pozdravem Jiřina Zuzčáková


Požadované řešení

Změňte svou nabídku na letácích, konkrétně mluvím o objednávce masa a nebo plňte, to co slibujete zákazníkovi.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2016 08:45, před 8 lety

Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.9.2016 15:21, před 8 lety

Dobrý den paní Zuzčáková,

děkujeme Vám za Vaši připomínku k objednávce masa v řeznictví hypermarketu Globus Havířov. Upozornění na případné nedostatky jsou pro nás velice důležitá, neboť se díky nim snažíme vyjít vstříc Vám, našim zákazníkům, ve Vašich přáních a potřebách.
Je nám velmi líto, že jste při Vašem nákupu nebyla spokojena s obsluhou a vyřízením své žádosti o objednání masa. Maso v řeznictví se objednává dvěma způsoby, buďto přes internet, kde je k dispozici katalog výrobků, které je možno objednat, nebo přímo u pultu prostřednictvím objednávkových formulářů, které jsou k dispozici ve stojánku na pultě masa a jsou přesně k tomuto účelu určené. Chybou pracovnice bylo, že Vám nepodala tuto informaci a případně Vám neporadila s vyplněním formuláře. Tuto skutečnost jsme projednali s vedoucím řeznictví a upozornili jej na opětovné proškolení všech pracovníků na vstřícný přístup a chování k zákazníkům.
Co se týká druhé věci, že v odd. masa je nejvíce stížností, pak jde o mylnou interpretaci nebo nepochopení odpovědi paní na informacích a zcela jistě se nezakládá na pravdě. Řeznictví v Globusu má dlouhodobě výborné jméno i zvuk, zejména pro svou čerstvost a kvalitu, neboť maso se zpracovává denně čerstvé z každodenních závozů. Proto je maso a výrobky z Globusu velmi vyhledávané a žádané. Proto prakticky neexistuje stížnost na kvalitu. Ve všech jiných řetězcích dostanete maso dovážené a vakuově balené nebo balené v ochranné atmosféře.
Nejen důsledná kontrola našeho zboží, ale také všímaví zákazníci, jako jste Vy, nám pomáhají zajistit kvalitu sortimentu i obsluhy. Naší firmě jde vždy v prvé řadě o spokojenost zákazníka i o to, aby se u nás cítil dobře a rád se k nám vracel.

Vážená paní Zuzčáková, věřím, že Vaše nespokojenost byla ojedinělá a že zůstanete i nadále naším věrným zákazníkem.



S pozdravem

Roman KARLÍK
ředitel hypermarketu GLOBUS Havířov.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
9.9.2016 20:58, před 8 lety


Jiřina Zuzčáková

Vážený pane Karlíku,

ujišťuji Vás, že to opravdu není ojedinělý případ. Začala jsem se vyptávat i po známých a bylo mi řečeno, že konkrétně u pultu s masem byl vždy nějaký problém. Nechci vyvolávat konflikt, ale se zaměstnanci to nemá nic společného, spíše s vedením na úseku masa. Nikdo Vám neupírá, že je u Vás maso v nejlepší kvalitě, proto ho u Vás kupuji a věřte, že nejde o pár kilo, proto si myslím že má připomínka byla oprávněná. Tímto bych celý spor uzavřela a pokud se mi tato situace stane příště, budu se muset porozhlédnout po jiném prodejci masa.
S pozdravem Jiřina Zuzčáková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.