Počet nahlášených stížností: | 60 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
dnes jsem byla nakupovat maso v Globusu v Havířově.Chtěla jsem po paní prodavačce, aby mi udělala objednávku, konkrétně na vepřové válečky. Bylo mi řečeno že to nelze, protože oni marinuji a mám si koupit jejich marinováné. Byla jsem na informacích, a bylo mi sděleno, že v havířovském Globusu, konkrétně u masa je nejvíce stížnosti, ale že se tam nic s tím nedělá. Ptám se, proč klamou spotřebitele s tím, že si můžou u nich maso objednat? S pozdravem Jiřina Zuzčáková
Změňte svou nabídku na letácích, konkrétně mluvím o objednávce masa a nebo plňte, to co slibujete zákazníkovi.
|
Tweet |
Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad.
Dobrý den paní Zuzčáková,
děkujeme Vám za Vaši připomínku k objednávce masa v řeznictví hypermarketu Globus Havířov. Upozornění na případné nedostatky jsou pro nás velice důležitá, neboť se díky nim snažíme vyjít vstříc Vám, našim zákazníkům, ve Vašich přáních a potřebách.
Je nám velmi líto, že jste při Vašem nákupu nebyla spokojena s obsluhou a vyřízením své žádosti o objednání masa. Maso v řeznictví se objednává dvěma způsoby, buďto přes internet, kde je k dispozici katalog výrobků, které je možno objednat, nebo přímo u pultu prostřednictvím objednávkových formulářů, které jsou k dispozici ve stojánku na pultě masa a jsou přesně k tomuto účelu určené. Chybou pracovnice bylo, že Vám nepodala tuto informaci a případně Vám neporadila s vyplněním formuláře. Tuto skutečnost jsme projednali s vedoucím řeznictví a upozornili jej na opětovné proškolení všech pracovníků na vstřícný přístup a chování k zákazníkům.
Co se týká druhé věci, že v odd. masa je nejvíce stížností, pak jde o mylnou interpretaci nebo nepochopení odpovědi paní na informacích a zcela jistě se nezakládá na pravdě. Řeznictví v Globusu má dlouhodobě výborné jméno i zvuk, zejména pro svou čerstvost a kvalitu, neboť maso se zpracovává denně čerstvé z každodenních závozů. Proto je maso a výrobky z Globusu velmi vyhledávané a žádané. Proto prakticky neexistuje stížnost na kvalitu. Ve všech jiných řetězcích dostanete maso dovážené a vakuově balené nebo balené v ochranné atmosféře.
Nejen důsledná kontrola našeho zboží, ale také všímaví zákazníci, jako jste Vy, nám pomáhají zajistit kvalitu sortimentu i obsluhy. Naší firmě jde vždy v prvé řadě o spokojenost zákazníka i o to, aby se u nás cítil dobře a rád se k nám vracel.
Vážená paní Zuzčáková, věřím, že Vaše nespokojenost byla ojedinělá a že zůstanete i nadále naším věrným zákazníkem.
S pozdravem
Roman KARLÍK
ředitel hypermarketu GLOBUS Havířov.
Vážený pane Karlíku,
ujišťuji Vás, že to opravdu není ojedinělý případ. Začala jsem se vyptávat i po známých a bylo mi řečeno, že konkrétně u pultu s masem byl vždy nějaký problém. Nechci vyvolávat konflikt, ale se zaměstnanci to nemá nic společného, spíše s vedením na úseku masa. Nikdo Vám neupírá, že je u Vás maso v nejlepší kvalitě, proto ho u Vás kupuji a věřte, že nejde o pár kilo, proto si myslím že má připomínka byla oprávněná. Tímto bych celý spor uzavřela a pokud se mi tato situace stane příště, budu se muset porozhlédnout po jiném prodejci masa.
S pozdravem Jiřina Zuzčáková