Počet nahlášených stížností: | 84 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Společnost nám již po několikanásobných žádostí jak na straně jejich, tak u údajných dodavatelů nezaslala zaplacené zboží již od června a začátku července (objednali jsme si trampolínu, posléze přístroj Therma R.)...což dává bez pár drobných 6000Kč!!!
Telefony nezvedají, ozývají se po dlouhých prodlevách a až nejméně po pěti urgujících e-meilech!! Vymlouvají se, že ještě "chvilku" - týden, dva...šest.... a najednou je to 4měsíce! Jsem maminkou na rodič. dov., peněz není nazbyt a hlavně to měly být dárky!!
Jsme z toho nešťastný, doufáme že by mohla zapůsobit tato forma stížnosti, protože jinak nám nezbývá pustit se do soudních sporů či jiné...
Zaplacenou máme trampolínu Jump - u dodavatele minidarek.cz a přístroj Therma Ray u tohlechci.cz (dříve skycosmetics.cz - údajně si zodpovědnost předali.)
Řešení uvítáme jakékoli - buď zasláním zboží co nejdříve či vrácení všech peněz - každopádně NĚJAKÉ ŘEŠENÍ POŽADUJI!!!
|
Tweet |
Zde záleží na tom, zda je Nebeslev s.r.o. ve vztahu ke spotřebiteli pouze zprostředkovatelem koupě mezi spotřebitelem a jiným prodejcem nebo zda je Nebeslev přímo tím prodejcem.
Dle tohoto je také potřeba vůči příslušnému subjektu uplatnit své nároky.
Společnost Nebeslev s.r.o. je nyní v insolvenci dle údajů v insolvenčním rejstříku.
Pokud tedy nárok směřuje ke společnosti Nebeslev s.r.o., tak je potřeba svoji pohledávku přihlásit v probíhajícím insolvenčním řízení.
Společnost Nebeslev s.r.o. na některé stížnosti zareagovala, přislíbila i plnění, ale dle informací od spotřebitelů plněno nebylo. Nyní již společnost na podané stížnosti nereaguje, tudíž jsme nuceni je uzavřít pro nereakci subjektu.
Společnost Nebeslev s.r.o. je v současné době v insolvenčním řízení a dosud nebylo rozhodnuto o úpadku. Pokud se již nestalo, doporučujeme přihlásit pohledávku do insolventního řízení - viz https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=ca8bb54e-374d-41ba-abce-eaad508b2c9b a https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR.
Obvykle je slevový portál pouze zprostředkovatelem, tudíž se lze domáhat plnění po dodavateli zboží nebo poskytovateli služeb. V těchto případech bude třeba zjistit, jaký je vztah mezi společností a obchodníkem, který měl dle smlouvy plnit. Vůči obchodníkovi, pokud také není v insolvenčním řízení, by bylo nutné domáhat se právních nároků soudní cestou. Před samotným podáním k soudu doporučujeme zaslat předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu (http://www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva)a až následně podat žalobu. Zároveň doporučujeme kontaktovat vhodného advokáta ( http://vyhledavac.cak.cz/Units/_Search/search.aspx ), který by se případu věnoval a při případném ústním jednání spotřebitele zastupoval.
Hodnocení: