Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#12190Reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 měsíců 21 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.09.2016, před 8 lety

Pavel Pihlík

Znění stížnosti

Reklamace mi nebyla uznána i když je vada viditelná na první pohled. Bylo mi sděleno jestli nesouhlasím, tak ať si nechám udělat posudek od soudního znalce. Proč? Když je vada viditelná. Ta to společnost to má v hesle rozumím elektronice. Tak vědí jak v tom chodit. Soudní znalec mi řekl ,když můj telefon rozdělá nikdy nebude jak z výroby. Chápu protože je lepený a tudíž nerozebíratelný. Tak proto negativní postoj CZC.cz


Produkt

mobil doogee f 3 pro


Požadované řešení

vyměnit zboží, po případně vrátit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2016 08:38, před 8 lety

Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.9.2016 15:44, před 8 lety

Dobrý den pane Pihlík.

Dle vyjádření servisu se projevila vada usb konektoru, který byl opraven. Vada LCD (zbělání a zčernání) se neprojevila a skvrny na LCD jsou způsobeny nepřiměřeným mechanickým tlakem na LCD - na toto poškození se záruka nevztahuje.

Děkuji za pochopení.

Michal Stýblo

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.9.2016 20:12, před 8 lety


Pavel Pihlík

Dobrý den. Ten tlak znamená co? Není mi 13.Telefon je dotykový ,tak se musím dotýkat abych ho mohl obsluhovat. To není můj první telefon u žádného se mi to nestalo. Protože je pouhým okem zřejmé že pod displejem je špatná ochrana plošných spojů a ty při dotyku tlačí ze zadu na displej. Vada je konstrukční , chyba ve výrobě. Ten konektor je původní, Žádné výměně nedošlo jen přihnuli něco. Je opotřebený. Vada lcd se projeví ne hned po zapnutí ale během používání. Chyba servisu. Posudek od soudního znalce stojí 3000kč.Když ho nechám vyhotovit mám po telefonu nejde to dát dohromady jako z výroby.Záruka se nevztahuje a vy mě posudek zpochybníte! Tak to budu tratit: telefon a 3000kč.Je to v pořádku podle vás pane Stýblo. Vy se prostě chcete vyhnout opravě protože v servisu kam to vozíte, jsou pro mne úplně neschopni a pro vas schopni. Chápu. Děkuji za rychlou reakci na mou stížnost. Pihlík

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.9.2016 11:37, před 8 lety

Dobrý den pane Pihlík.

Doporučuji se tedy obrátit na akreditovaného znalce, který vytvoří posudek s fotodokumentací. S tímto posudkem se poté můžete obrátit opět na nás. Pokud bude posudek v pořádku, není důvod jej zpochybňovat a bude předán autorizovanému servisu, který opravu a posouzení prováděl.

Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.9.2016 20:40, před 8 lety


Pavel Pihlík

Dobrý den. Pane Stýblo, mohl byste mi odpovědět na otázku proč se mám obracet na znalce, když je vada displeje zřejmá od pohledu.???? To to jednání mě od Vás mrzí. Domnívám se že ten hle postup reklamace je dost populární u každého vaše výrobku. Spotřebitel ,který má záruku na výrobek může běhat po úřadech. Telefon je lepený tudíž nelze rozebrat.!!!!!!Mohl byste mi odpovědět rozumně a neobracet se stále dokola na znalce. A mimochodem usb zas vypadává!!!!!!!!Za pochopení neděkujte protože to nechápu. Jen rozumím tomu že to takhle děláte s každým spotřebitelem. Reklama v televizi je naprosto klamavá. Jestli nejsou v servisu schopni opravy ,tak vraťte peníze!!!!!!!!!!!!!!!!!A neobracejte se na znalce!!!!mám Tak to vypadá společnost která je na pokraji sil. Vy mate na reklamy v tv a na zákazníka s....e. Smutné. Máte ve sloganu rozumíme vám a el. Tak to není pravda.!!Ten to web čte asi málo lidí. Budeme to sdílet, a dozvíme se více. Mám ještě 14 měsíců záruku a je mi k ničemu u vaší společnosti. Všechno musí řešit znalec.??Děkuji pihlík

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.10.2016 13:03, před 8 lety

Dobrý den pane Pihlík.

Vzhledem k tomu, že nejsme autorizováni k opravám, všechny reklamace posuzuje autorizovaný servis, který zboží diagnostikuje a v případě záruční vady i opravuje. Pokud je diagnostikováno mechanické poškození , nelze jej řešit v rámci záruky. Vyjádření servisu pak plně přebíráme.
Pokud v vyjádřením nesouhlasíte, máte vždy možnost se obrátit na znalce, který může tvrzení servisu vyvrátit.
Pokud máte stále problém s konektorem , doporučuji zboží reklamovat.

S přáním hezkého dne
Michal Stýblo

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2016 10:10, před 8 lety

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Uplynulo-li od převzetí zboží více než 6 měsíců, musel v by případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.11.2016 18:05, před 8 lety


Pavel Pihlík

Dobrý den. Stížnost nechám otevřenou a dam vědět jak se k tomu postaví společnost. Posílám telefon opět na reklamaci.Po uzavření reklamace za 30 dnů uvidíme. Jsem již domluven se soudním znalcem ,že mi vypracuje posudek +fotodokumentaci. Telefon vyděl, a aniž by ho musel rozebrat, jen od pohledu je zřejmé že tlakem na displej to není. Tak pravidelné bílé tvary nezpůsobím dotykem na displej. Opravený telefon nebo peníze zpátky. Tak jsem v klidu. S pozdravem Pihlík

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2017 12:14, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.2.2017 16:35, před 8 lety


Pavel Pihlík

Při druhé reklamaci, byla závada lcd odstraněna a to výměnou za noví lcd. Konektor nebyl opraven do posud vypodkládám při nabíjení. Děkuji Pihlík

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.