Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#1220O2 TV- smlouva

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

16 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.11.2013, před 11 lety

Matyáš Vavřín

Znění stížnosti

Dobrý den,
na prodejně O2 jsme si objednali O2 TV (někdy 11.9.2013). Kvůli vadnému set-top-boxu (posoudil to jejich technik) a pár dalším nevyhovujícím parametrům jsme odstoupili od smlouvy. Set-top-box a celou službu jsme měli max. 10 dní.
Služba byla reklamována.
Po vyřízení reklamace mi dnes přišel e-mail od společnosti O2 ve kterém se píše, že mám uhradit zbývající rozdíl 1 023 KČ.
Set-top-box jsme vrátili, službu vypověděli. Nic z toho tolik stát nemohlo a výpověď smlouvy také ne, nebo snad ano ?
Žádám o nápravu nebo alespoň o vysvětlení.


Produkt

Černý set-top-box, víc informací nevím.


Požadované řešení

Žádám o zrušení požadovaného zbývajícího rozdílu 1 023 KČ.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2013 09:00, před 11 lety

V případě uplatnění reklamace výrobku má kupující nárok na to, aby jej dal prodejce do souladu s kupní smlouvou dle § 616 občanského zákoníku. V případě, že je služba reklamována a její poskytování není napraveno ani po vytčení takových vad, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy nebo na přiměřenou slevu z ceny služby.
V případě, že došlo k výpovědi, může být písemně sjednána ve smlouvě či smluvních podmínkách smluvní pokuta dle § 544 občanského zákoníku. Nejpozději od 8.2.2014 musí být výše takové pokuty v souladu s ustanovením § 63 odst. 1 písm. p) zákona o elektronických komunikacích.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.11.2013 14:30, před 11 lety

Dobrý den, vyúčtování je naprosto v pořádku, jelikož částka se skládá ze zbývajících služeb – ve vašem konkrétním případě 2x Internet Optimal + 1x neomezená linka. Původní vyúčtování bylo vystaveno na částku na částku 1.491,19Kč, po odečtení O2TV a dalších poplatků (STB) v rámci reklamace je výsledná částka 1.023,66Kč.

Václav Brožek
Online Media – Konzultant O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
22.11.2013 15:45, před 11 lety


Matyáš Vavřín

Hodnocení: