Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
na prodejně O2 jsme si objednali O2 TV (někdy 11.9.2013). Kvůli vadnému set-top-boxu (posoudil to jejich technik) a pár dalším nevyhovujícím parametrům jsme odstoupili od smlouvy. Set-top-box a celou službu jsme měli max. 10 dní.
Služba byla reklamována.
Po vyřízení reklamace mi dnes přišel e-mail od společnosti O2 ve kterém se píše, že mám uhradit zbývající rozdíl 1 023 KČ.
Set-top-box jsme vrátili, službu vypověděli. Nic z toho tolik stát nemohlo a výpověď smlouvy také ne, nebo snad ano ?
Žádám o nápravu nebo alespoň o vysvětlení.
Černý set-top-box, víc informací nevím.
Žádám o zrušení požadovaného zbývajícího rozdílu 1 023 KČ.
|
Tweet |
V případě uplatnění reklamace výrobku má kupující nárok na to, aby jej dal prodejce do souladu s kupní smlouvou dle § 616 občanského zákoníku. V případě, že je služba reklamována a její poskytování není napraveno ani po vytčení takových vad, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy nebo na přiměřenou slevu z ceny služby.
V případě, že došlo k výpovědi, může být písemně sjednána ve smlouvě či smluvních podmínkách smluvní pokuta dle § 544 občanského zákoníku. Nejpozději od 8.2.2014 musí být výše takové pokuty v souladu s ustanovením § 63 odst. 1 písm. p) zákona o elektronických komunikacích.
Dobrý den, vyúčtování je naprosto v pořádku, jelikož částka se skládá ze zbývajících služeb – ve vašem konkrétním případě 2x Internet Optimal + 1x neomezená linka. Původní vyúčtování bylo vystaveno na částku na částku 1.491,19Kč, po odečtení O2TV a dalších poplatků (STB) v rámci reklamace je výsledná částka 1.023,66Kč.
Václav Brožek
Online Media – Konzultant O2
Hodnocení: