Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Hallo,řeším ztrátu balíku,který byl odeslán minulý týden a který měl být doručen s druhýn balíkem ve čtvrtek..Volal jsem mnohokrát od pátku do dnešního dne na číslo 840 775 775.SPOJENI pak trva mnoho minut. Bylo mi slíbeno,že jej dostanu další den.Nic jsem vak nedostal.Volat znovu už na to nemám nervy.Ptám se .Tu čekací dobu,kterou jsem u každého volání absolvoval budu iaké platit?Jsem chudý důchodce.Je mi 82 let a vyřízují nákuy na rúzných aukcích pro druhé osoby,v dúsledku znalosti němčiny.2 balíky byli z Německa.Určtě máte možnost ověření ,zda se čekací doba na spojení také započitává.Předem Vám děkují za odpověď. Přejí dobrý den Váš Bruno Kubný
E-mail.bruno73@seznam.cz
Odečet nákladu za neefektivní čekání na spojení s operátorem
|
Tweet |
Pokud chce obchodník používat infolinku s osmičkou, která není zdarma, měl by zajistit, aby spotřebitel nezaplatil více než za běžný hovor. Česká obchodní inspekce může za porušení zákona udělit pokutu až do výše milionu korun.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.