Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#12208Nezaplacen balík na dobírku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

20 hodin 8 minut

Detail stížnosti

Publikováno
05.09.2016, před 8 lety

Danuše Fialová

Znění stížnosti

Dobrý den ,22.8.2016 jsem odeslala 2 balíky na dobírku oba byli 23.8.2016 převzaty příjemcem.Za jeden balíček jsem měla peníze na účtu 25.8.2016 za druhý balíček do dnešního dne 5.9.2016 jsem peníze nedostala jde o částku 2196,-Kč.byla jsem i na poště 31.8.2016 a do dnešního dne se mi taky nikdo neozval.Co s tím .Fialová


Produkt

Balík na dobírku


Požadované řešení

Ráda bych dostala své peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.9.2016 12:03, před 8 lety

Využití dobírkové služby je upraveno v článku 20 poštovních podmínek.

Odesílatel určuje, zda má být vybraná dobírková částka vyplacena podnikem jemu nebo jiné jím určené osobě a zda má být vyplacena v hotovosti nebo převodem na určený účet. Pošta by tedy měla peníze buď ihned po vybrání připsat na účet odesílatele, nebo mu je vyplatit v hotovosti na základě pouhé identifikace jako osoby příjemce.

Podnik vyplatí dobírkovou částku ve lhůtě tří pracovních dnů ode dne, kdy ji od příjemce vybral. Lhůta pro výplatu v hotovosti se považuje za dodrženou i v případě, že podnik v této lhůtě adresáta k převzetí dobírkové částky u příslušné pošty vyzve nebo dobírkovou částku v této lhůtě k převzetí u příslušné pošty připraví.

Reklamovat poskytovanou službu lze na kterékoliv poště, spotřebitelka by neměla odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.