Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den, již poněkolikáté za sebou se mi stalo, že ceny v letáku které byly uvedeny, na obchodě byly též cenovky slevněné, tak při platbě mi byla naúčtována plná cena bez slevy )akce ). Dnes kupříkladu gel na holení Gillette mi byl účtován za 109,90 Kč ačkoliv v akci a na vystaveném zboží byla uvedena cena 69,90 Kč. Prodavačkou mi bylo sděleno, že oni za to nemohou, že ceny chodí z centrály a tudíž to nemohou ovlivnit. Příjde mi to dost podivné a hlavně se mi to stalo několikrát. Prosím laskavě o vysvětlení. Děkuji Jiří Pospíšil Evaldova 5 Šumperk 78701
vysvětlení
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.