Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
26.7.2016 zakoupen telefon lenova 6000 v o2 chomutov.9.8.2016jsem reklamovala tel.z duvodu že mě nikdo neslyšel.18.8. byl tel opraven špatný mikrofon.23.8 jsem opět tel reklamovala ze stejného duvodu a ještě špatný dotek při ukončení hovoru.31.8 jsem tel. převzala s tím, že chyběla mnou zakoupena ochranná folie za 320kč tel.opět nefunguje a ještě nevydrží nabitý ani 2 hodiny. folii mi nechtějí nahradit .že jsem si ji měla odstranit i když přitom praskne.co mám dělat .Trvám na odstoupení od smlouvy a peněžní nahradu za folii a to ještě platím pojištění 49kč na 24 měsícu na tel.
dnes 5.9. je tel. opět na reklamaci.
Děkuji za radu a pomoc co s tím.
Brožová Dana
brozovadana53@seznam.cz
tel lenova 6000 folie 320kc
vrácení peněz 3195kc
320kc
|
Tweet |
Bylo-li během reklamační opravy odstraněno tvrzené sklo či ochranná fólie, může spotřebitelka žádat náhradu škody (pokud by totiž výrobek nebyl vadný, škoda by spotřebitelce nevznikla, neboť by tvrzené sklo nemuselo být odstraněno z důvodu opravy). Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to možné nebo požádá-li o to poškozený, hradí se v penězích.
Žádat odstoupení od smlouvy a vrácení peněžních prostředků je možné v případě, není-li možné věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě. V praxi to znamená, že pokud je zboží reklamováno 3x pro stejnou vadu a reklamace byly uznané, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků.
Požadovaný způsob vyřízení reklamace je třeba určit při jejím uplatnění. O tomto by měl být spotřebitel řádně poučen prodávajícím (dle § 13 zákona o ochraně spotřebitele). Pokud spotřebitel nebyl informován o svém právu na odstoupení od kupní smlouvy, jde to k tíži prodávajícího (a to i v případě, pokud k vyřízení reklamace byla určena třetí osoba).
Pokud bude rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Dobrý den,
je mi líto, že máte se zařízením potíže a je nutné ho reklamovat.
Nárok na odstoupení od kupní smlouvy máte v rámci reklamace v případě, že je servisním střediskem uznána třetí reklamace stejné vady, nebo čtvrtá reklamace různé vady s tím, že nárok na odstoupení od kupní smlouvy je nutné uvést již při samotné třetí, respektive čtvrté reklamaci.
Nyní, když máte zařízení v reklamaci, vyčkejte na její vyřešení servisním střediskem. To se bude Vaším požadavkem na odstoupení od kupní smlouvy zabývat, pokud jste požadavek uvedla v reklamačním protokolu.
Abychom se s Vámi domluvili na vrácení finančních prostředků za chybějící kryt, pošlete nám prosím přes www.o2guru.cz/guru telefonní číslo, které u nás používáte a také odkaz na tuto konverzaci. Děkuji.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2
Brožová Dana
601336915 tel
Děkuji za uvedení telefonního čísla. Můžeme se domluvit tak, že Vám poplatek za fólii vrátím v další faktuře za mobilní služby? Bude tam formou odečtu.
Děkuji za potvrzení.
S přáním hezkého dne
faktura je na pana Jan Merha tel.606215561
zatím děkuji a doufám že to splníte.
Spozdravem Brožová Dana
Ano, ve faktuře za období 20. 8. - 19. 9. 2016 bude částka za fólii odečtena.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2
Dobrý den
ale co se týče třetí reklamace ,tel jsem nabíjela jen při koupi a od tý doby to nebylo třeba,až po té co udajně museli vyměnit vrchní část.Podle mě vybrali nové co se jim hodilo a bylo.
je to opravna arvato services
Stochov
Já nadále trvám o vrácení peněz už pro vaše dobré jméno.
Dobrý den,
zde bude nutné vyčkat na výsledek řešení reklamace servisním střediskem. S tímto v současné chvíli nedokážu více pomoci. Děkuji za pochopení.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2
Dobrý den,
dnes jsem přijala tel. z opravy
1-příčina problému-vada mikrofonu
2-co oni píšou-sestava krytu,flex kabelbez RFB
3-dnes-vada mikrofonu což nedržela baterka
co mám dělat když se v tel. jen vrtaj a nic
mame u vás telefony,internet a televizi a vy nejste schopni vyjít vstříc a vrátit peníze ,to se s vámi rozloučíme a jdeme jinam.
Dobrý den,
omlouvám se, ale popisu v bodech moc nerozumím. Můžete mi prosím sdělit, s jakým výsledkem byla reklamace vyřízena, tedy jakou zprávu jste od servisního střediska dostala? Děkuji.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2
Dobrý den,
já jsem jen vypsala vyjádření servisu při všech 3 opravách.No a tel. jsem musela převzít,že to nejsou 3 stejné opravy.
Dobrý den,
děkuji za informaci. Rozumím tomu správně, že reklamace Vám nebyla uznána, protože závada nebyla nalezena, nebo byla reklamace zařízení uznána opravou a potíž se stále projevuje? Dejte mi případně i číslo z reklamačního protokolu. Děkuji.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2
Dobrý den,
to je IMET číslo-866912021404941
mám to dobře nevím
Dobrý den,
děkuji za IMEI telefonu. Od specialistů jsem si vyžádal reklamační protokoly. Dle popisu byla vada vždy odstraněna. Nyní, jestli máte potíže se zařízením (konkrétně s mikrofonem), předejte prosím znovu telefon k reklamaci s požadavkem na odstoupení od kupní smlouvy pro opakovanou závadu. Následně mi zde dejte vědět, jakmile zařízení k reklamaci předáte. Zajistím dohled nad řešením reklamace u servisního střediska.
Děkuji za spolupráci.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2
Dobrý den,
tel. je na reklamaci opět od 20.9.z duvod opěr mikrofon .nyní čekám na na sms že je opraven.Ale stále trvám na vrácení peněz.
Dobrý den,
uváděla jste nyní v reklamačním protokolu, že máte zájem odstoupit od smlouvy? Tento požadavek musí být u reklamace, kdy máte na odstoupení od kupní smlouvy, vznesen. Děkuji za informaci.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2
to říkám pokaždé.Ted to napsal na tiskopis odstoupení od kupní smlouvy-výměna u prodejce.
Já to přece nijak neovlivním.
Jestli je požadavek na odstoupení od kupní smlouvy již na tiskopisu, pak Vám bude v případě uznání reklamace dána kupní cena zařízení zpět, nebo Vám na prodejně nabídnout jiný srovnatelný typ telefonu.
Uveďte mi prosím ještě, kde jste zařízení nyní reklamovala. Zajistím dohled nad řešením reklamace. Děkuji.
S přáním hezkého zbytku dne
Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2
tel stále reklamuji v o2 v Chomutově GLOBUS Černovická 5430,kde byl i zakoupen a kde řeším všechny reklamace.
Děkuji. Na reklamaci v servisním středisku dohlédneme. Dejte mi poté vědět, s jakým výsledkem Vám bylo zařízení vráceno.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2
Dobrý den, dneska ráno mi přišla sms ,že je zakázka na prodejně, tak uvidím.
Dobrý den,
v tomto případě jsme nestihli ani dozorovat. Dejte mi vědět výsledek řešení poslední reklamace zařízení. Děkuji.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2
píšou
popis opravy-
obnovení továrního nastavení,sor. verze v souladu s požadavky výrobce.Závada uvedena zákazníkem se v pruběhu následného testu zařizení v síti se servisní sms kartou neprojevila.Oprava tel. nebyla třeba, bylo pouze obnoveno tovární nastavení.
Oni píšou -při hovoru volající neslyší-závada se neprojevila ,ale já slyším ,ale ten druhý mě neslyší.
Já to opět zkoušela , za chvílku v tom něco zapraskalo a zase to blbne.
Dobré odpoledne,
jestli se potíž opět projevuje, pak prosím znovu předejte zařízení k reklamaci, v popise reklamace uveďte, že požadujete odstoupit od kupní smlouvy a hned, jak telefon k reklamaci dáte, napište mi. Jak jsem uváděl výše, zajistím poté, aby se na reklamaci v servise dohlédlo. Děkuji Vám moc za spolupráci.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2
ted jsem opět volala se synem a zase mě neslyšel ,mám tel, naplno a nic .
počkám 2 dny a uvidím.
Dobře. Pak postupujte dle instrukcí výše a napište až v době, jakmile bude zařízení reklamaci. Bude-li nutné ho znovu reklamovat.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2
Dobrý den
je zajímavé ,že když se dívám na odkazy ,tak tam jsou stejné problémy.3 opravy uznají a potom se záhadně neobjeví a nic neuznají.Proč jim to trpíte.Co když to dám rovnou televizi Prima a ty to vyřídí přes soudního znalce a udělají vám reklamu a bude klid.
Nedovolám se ani na pevnou k lékaři a všude ze sebe dělám jen blbce,vždyt jsem tel. měla v ruce za celou dobu snad týden.
Jak již bylo uvedeno výše, pokud bude rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Spotřebitelka nás informovala, že mobilní telefon byl dnes znovu reklamován. Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
Dobrý den,
děkuji dTestu za informaci o předání zařízení do reklamace. Nyní se spojíme se servisním střediskem a na řešení reklamace zařízení budeme dohlížet.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2
Dobrý den,děkuji a uvidíme.
Hodnocení:
Komentář: Dnes přišlo vyjádření na reklamaci tel.-byla provedena diagnostika s výsledkem závada se opět projevila.
Byly mi vráceny peníze. Chtěla bych vám touto cestou poděkovat za pomoc a podporu.