Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#12215Opakované neoprávněné strhávání poplatku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 9 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.09.2016, před 8 lety

Nella Nováková

Znění stížnosti

Jako mnoho dalších lidí jsem zkusila tuto seznamku. Zaplatila jsem si jen základní poplatek na zkoušku 149 KČ / 07.2015/. Nikdy jsem si registraci neprodloužila ani jsem neodsouhlasila žádné další platby. Přesto v měsících 08,11/2015 a 02,05,07/2016 byly z mého účtu bez mého vědomí a souhlasu !!!!! odeslány platby ve Váš prospěch v částce 2247 CZK.Pokoušela jsem se Vás kontaktovat přes uvedený email, ale je nefunkční !!!!
Tímto žádám o okamžitou nápravu a vrácení plateb.
Jak jsem si všimla , nejsem jediná koho takto sprostě okrádáte.
Bez mého souhlasu nemáte právo strhávat jakoukoliv další platbu z mého účtu. A já jsem odsouhlasila pouze tu první platbu v částce 149 CZK.


Produkt

seznamka


Požadované řešení

vrácení neoprávněně stržených poplatků z účtu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.9.2016 09:29, před 8 lety

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitelka má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.9.2016 15:30, před 8 lety

Dobrý den,

Na základě informací, které jste nám poskytli, žel nebylo možné Váš profil v naší databázi dohledat. Rádi bychom Vás tudíž požádali o poskytnutí doplňujících informací – Vašeho uživatelského jména, registrační emailové adresy či data realizace platební transakce. Zašlete nám prosím výše uvedené informace, jelikož v opačném případě Vám neumíme být nápomocní.

V případě jakýchkoliv dotazů můžete také kontaktovat náš Zákaznický servis prostřednictvím emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.10.2016 08:25, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
9.10.2016 09:53, před 8 lety


Nella Nováková

dobrý den,

uzavřela jsem to tak, že jsem zažádala o zrušení profilu na této stránce.
Zjistila jsem, že mi nikdo nepomůže proti tomuto podvodnému jednání ze strany poskytovatele výše zmíněné seznamky. Je absolutní nesmysl, že když někde zaplatíte vstupní poplatek, že jim dáte přístup k Vašim dalším penězům na účtu. Je to i chyba banky / v mém případě ČS /, která klidně odesílala moje peníze poskytovateli seznamky, i když jsem nezadala žádný trvalý či jednorázový příkaz k úhradě ve prospěch seznamky, kromě vstupního poplatku, a banka si u mě nikdy nezažádala o schválení této transakce / vždy když provádím platební transakci přes internet ať už příkazem nebo kartou ,musím platbu potvrdit aktivačním kódem/. Takže toto je pro mě úplně nepochopopitelné a budu měnit i banku, protože banka má moje peníze chránit. Toto zajisté není první případ podvodného jednání na internetu, proto jsem si jistá, že mě banka při absenci platebního příkazu měla informovat a nechat si tuto transakci ode mne odsouhlasit.A navrch ,když jsem zažádala aby seznamku zablokovali, aby mi už nemohli krást peníze, tak mi řekli ,že to nejde.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2017 12:18, před 8 lety

Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.