Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den.
Jak už jsem si přečetla spousty stížnosti k seznamce be2. Tak musím taky říct, že o stržení 2 247,- Kč nikde není zmínka, kdybych to věděla, v žádném případě se ani nepřihlásím. Nedala jsem svolení k inkasu a nepodepisovala žádnou smlouvu ke svolení stržení peněz. Jak je to tedy možné? Bez mého vědomí, bez žádného upozornění??? Např. i v T-mobilu vás upozorní, že máte zaplatit tolik a tolik, pokud to neuhradíte, dávají vám upomínku a tady nic... Je to sprosťárna. Hned jsem žádala emailem odstoupení od smlouvy a navrácení peněz!
Nezákonné stržení penez, bez vědomí majitele
Ihned zrušit VIP členství a profilu na Be2, navrácení peněz.
|
Tweet |
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitelka má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Dobrý den,
Dovolte nám uvést, že Váš klient souhlasil s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami, dle kterých je VIP/ Prémiové členství, zakoupené k datu 30.07.2016, automaticky prolongované. Informace související s prolongací jsou též součástí procesu objednávky VIP/ Prémiového členství a následně jsou uvedené i na dokladu o zaplacení, zaslaném po realizaci úhrady.
Jelikož nebyla ze strany Vašeho klienta zaznamenaná snaha o výpověď automatické prolongace, jeho VIP/ Prémiové členství bylo v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami prodloužené.
Dle našich záznamů jsme ze strany Vašeho klienta nepřijali včas zaslanou, platnou Výpověď.
Tato skutečnost je uvedená ve Všeobecných obchodních podmínkách, s kterými Váš klient souhlasil v rámci procesu registrace svého profilu a také na potvrzení o úhradě.
Mějte prosím na paměti, že Výpověď členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dní před datem vypršení uhrazeného období.
V případě, že z naší strany došlo k omylu a Váš klient nám svou podepsanou Výpověď včas zaslal (prostřednictvím dopisu, FAX-u či jako přílohu emailu), přepošlete nám prosím originál přislouchajícího emailu spolu s potvrzením o odeslání FAX-u, respektive potvrzením o odeslání doporučeného dopisu - Výpověď bude následně možné z naší strany ověřit a profil Vašeho klienta v souladu s přijatým potvrzením přenastavit.
V případě jakýchkoliv dotazů nás prosím neváhejte kontaktovat opětovně.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.