Společnost


MONETA Money Bank, a.s.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#12220Nedodání platební karty

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
06.09.2016, před 8 lety

Radka Kudriová

Znění stížnosti

Dobrý den,


Dne 20.8. jsem nahlašovala ztrátu platební karty. Operátorka mi sdělila, že karta je blokována a hned zadává zaslání nové karty, která přijde do 10 dnů.
Dodnes kartu nemám a na pobočce peníze vybrat nestíhám, jelikož pracuju střídavě do 17 a 18 hodin. Na dotaz, jestli mi Oberthur může vyrobit kartu expresně mi sdělila, že ano. Ale za poplatek 1000,-
Mohu se tedy zeptat, co operátoři na Vaši infolince dělají?! A jak mám tedy problém řešit?! Po 11 letech u vaši společnosti jsem si nemyslela, že by se něco takového mohlo stát.

Děkuji Kudriová


Produkt

Ztráta karty


Požadované řešení

Co nejrychlejší vyrobení a zaslání karty.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.9.2016 11:24, před 8 lety

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na vhodném a profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

Vzhledem k výše uvedenému je nutné se stížnostmi směřujícími na neprofesionální jednání zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené či zákaznickou linku společnosti.

Společnost MONETA Money Bank, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Na žádost společnosti zveřejňujeme její obecné vyjádření k podaným stížnostem:

Stížností klientů MONETA Money Bank, a.s. podléhá bankovnímu tajemství a má k vyřizování stížností pro naše klienty k dispozici řadu kanálů a také institut Ombudsmana pro klienty, kam se mohou obrátit všichni klienti, kteří s prvotním řešením v bance nejsou spokojeni.

Klient se nás mohou se svou reklamací, stížností nebo námětem na zlepšení obrátit následujícím způsoby:

• osobně nebo písemně v MONETA Money Bank, nejlépe na pobočce, která vede Váš účet
• písemně na adrese MONETA Money Bank, a.s., Vyskočilova 1422/1a, 140 28 Praha 4
• telefonicky prostřednictvím Zákaznického servisu na čísle 224 443 636
• prostřednictvím zprávy v Internet Bance
• vyplněním elektronického formuláře pro stížnosti portálu https://www.moneta.cz/kontaktujte-nas/reklamace-a-stiznosti

Pokud klienti s řešením nejsou spokojeni, mohou kontaktovat Ombudsmana pro klienty prostřednictvím elektronického formuláře na portálu www.moneta.cz nebo písemně na adrese MONETA Money Bank, a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.