Společnost


Expres inkaso s.r.o.

Počet nahlášených stížností:53
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

92%
8%
Toto skore je založeno na 28 stížnostech.

#12221Vymáhání peněz za nepřevzetí balíčku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
06.09.2016, před 8 lety

Patrik Rozehnal

Znění stížnosti

Dobrý den,byl jsem osloven call centrem spol. Expres Inkaso s.r.o. s nabídkou balíčku pro zdravý chrup. V telefonickém hovoru jsem říkal,že se poradím s přítelkyní ať zavolají jiný den.V druhém telefonickém hovoru jsem tento balíček odmítl a řekl,že nemám o něj zájem.Jaké bylo tedy moje překvapení ,když mi 2.9.2016 došla složenka na zaplacení 490 Kč za kurýrní služby.Já ale žádný balíček nikdy nedostal a ani žádný kurýr se mi neozval,že by mi nějaký vezl.Na internetu jsem si tedy našel tel.číslo a chtěl vše objasnit ,ale uvedené číslo 732 505 507 mi hlásí,že neexistuje.Odmítám platit peníze za nic,balíček jsem v rozhovoru odmítl a nikdy jsem jej neobdržel.

Patrik Rozehnal,Vyškov


Požadované řešení

Od společnosti žádám ,aby tuto složenku stornovala a nadále mne už nikdy nekontaktovala.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.9.2016 12:15, před 8 lety

Kupní smlouva mohla být nevědomky uzavřena při telefonickém hovoru, v takovém případě by ale společnost musela prokázat, že k hovoru došlo, a že při něm byla smlouva se spotřebitelem uzavřena.

Pokud by byla kupní smlouva takto sjednána, jedná se o smlouvu uzavřenou za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku. Při uzavírání smluv tímto (distančním) způsobem platí, že má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit bez udání důvodu v prvních čtrnácti dnech od převzetí zboží. Nebylo-li zboží spotřebiteli doručeno, tato lhůta nezačala běžet. Spotřebitel by tedy mohl od kupní smlouvy odstoupit.

Žádá-li společnost po spotřebiteli náhradu nákladů spojených se zasláním a uskladněním zboží, které mělo být předmětem smlouvy, musela by také prokazatelně doložit, že zboží spotřebiteli zasílala a ten si jej nepřevzal.

Pokud si je spotřebitel vědom, že kupní smlouva uzavřena nebyla, nemá povinnost na takovýto dopis reagovat. Byla-li však smlouva uzavřena (spotřebitel například souhlasil se zasláním zboží tzv. „na zkoušku“), je nutné od smlouvy odstoupit a informovat společnost, že zboží mu nebylo nikdy doručeno. Z důvodu prokazatelnosti při případném soudním sporu, doporučujeme spotřebiteli, aby odstoupení od smlouvy zaslal písemně, nejlépe s dodejkou prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb.

Spotřebitel také může požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Musí tak učinit písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou). Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.9.2016 14:53, před 8 lety

Dobrý den, přestože byl v hovorech souhlas se zasláním a tím vznikly zbytečné náklady na kurýra operátory administrativu balné apod, rozhodli jsme se ve Vašem případě celou záležitost uzavřít a tyto vícenáklady nakonec nepožadovat. Berte tedy Vám dodaný dopis i se složenkou jako stornovaný a nebudeme jej dále řešit ani nic požadovat. Mrzí nás vzniklé nepříjemnosti s tím spojené, mohlo zde jít pouze o administrativní chybu. Každopádně už Vám z dotyčného callcentra tedy již nikdo volat nebude, Vaše číslo jsem tam nechal zablokovat tak, ať se na něj již nedá dovolat, údaje jsou smazány.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2016 11:11, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.11.2016 14:53, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.