Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Prodávající odmítl proplatit všechny náklady, které mi vznikly s reklamací. První cestu s notebookem na pobočku a zpět uznali, cestu s dobropisem a zpět již nikoli. V e-mailu, ve kterém dobropis dorazil, bylo nabídnuto zaslání naskenovaného (nikoli vyfoceného, jak se prodejce poté snažil vymluvit) dobropisu s vyplněným číslem účtu e-mailem na reklamace@czc.cz, bohužel nemám možnost skenovat a tak cestu na pobočku považuji za účelnou, stejně jako náklady s ní spojené.
HP Stream 13
Proplacení zbylých nákladů.
|
Tweet |
Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Dobrý den pane Vašíček.
Je nám líto, ale zbytečná cesta s dobropisem není účelně naložený náklad na reklamaci.
Bohužel tento náklad v rámci reklamace nelze proplatit.
Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo.
Dobrý den pane Stýblo,
pokud vím, účelně vynaložený náklad je nejnižší nutný. Skenerem nedisponuji, jak už jsem zdůrazňoval v e-mailech. Vzhledem k tomu, že nabízené možnosti předání dobropisu byly, cituji, "...zašlete obratem zpět poštou, naskenovaný v příloze emailu (obchod@czc.cz), nebo jej odevzdejte na kterékoli pobočce CZC.cz...", nejlevnější možné řešení byla právě cesta na pobočku.
Hezký den,
Michal Vašíček
Byla-li reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitel právo na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění práva z vadného plnění dle § 1924 občanského zákoníku. Zákon však nestanoví, co se považuje za účelně vynaložené náklady. Měly by to však být ty nejnižší nutné k tomu, aby se spotřebitel domohl nápravy. Nebylo-li tedy v možnostech spotřebitele domoci se svého práva jinak než osobní návštěvou provozovny prodávajícího, je prodávající také povinen nahradit spotřebiteli tyto náklady.
Pokud by mezi spotřebitelem a podnikatelem panoval spor o to, co je v daném případě možné ještě považovat za účelně vynaložené náklady, je možné se pro jeho vyřešení obrátit na soud.
Dobrý den pane Vašíček.
Proplacení cesty autem jistě není nejnižší možný náklad. Dobropis mohl být zaslán poštou.
Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo.
Dobrý den,
jak jsem psal e-mailem panu Brettlovi, který mi bohužel již týden neodpovídá, vezl jsem spolu s dobropisem navíc nabíječku, kterou jste při předávání notebooku k reklamaci odmítli s tím, že k reklamaci není potřeba. Nejel jsem autem, ale MHD, která cenově vychází levněji, než Česká pošta. Cesta tam i zpět mě celkem vyšla na 45.4CZK, Česká pošta chce za Doporučené psaní 50-100g (nabíječka rozhodně nevážila méně než 50g) 46CZK, tedy o korunu vyšší částku.
Hezký den,
Michal Vašíček
Dobrý den pane Vašíček.
Pokud se jedná o nutný nejnižší náklad, bude vám proplacen. Pokud jste již problém nevyřešil s panem Brettlem , můžete kontaktovat pana Novosada jakožto vedoucího reklamací na pobočce v Příbrami.
S přáním hezkého dne.
Michal Stýblo
Dobrý den,
problém jsem zatím s panem Brettlem nevyřešil. Kontakt na pana Novosada seženu kde, prosím? Na webu je pouze obecný obchod@czc.cz.
Hezký den,
Michal Vašíček
Dobrý den.
Prosím využijte email novosad@czc.cz a do kopie prosím dejte i mne (styblo@czc.cz).
S přáním hezkého dne
Michal Stýblo
Dobrý den,
panu Novosadovi jsem napsal již více než před 14 dny, do kopie jsem přidal i Vás, bohužel, zatím mi odpověď nedorazila.
Hezký den,
Michal Vašíček
Dobrý den pane Vašíček.
Zaurguji vše u kolegy.
Prosím o strpení.
Michal Stýblo .
Hodnocení:
Komentář: I když to trvalo skoro tři měsíce, dnes ráno mi peníze dorazily na účet.