Počet nahlášených stížností: | 641 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den,chtel jsem se s Vama podelit o vec,ktera se prihodila nasi dceri.Asi od listopadu,kdy si poridila ke smlouve od T-Mobile telefon
iPhone 6S (cena skoro 22tis.) ji bylo nabidnuto pojistit telefon a to u spolecnosti RESPECT, a.s.Pod Krčským lesem 2016/22 ,Praha
Jelikoz v dnesni dobe se telefony kradou,jak flasky rumu v obchode,tak jsme ho pojistili a platili pojistku,dcerka si uzivala telefon,az pred mesicem,kdy byla v praci (pracovala jako barmanka v herne) a sla vyplacet vyhru do jine mistnosti,ji vlezl za bar mladik a ukradl ji telefon,ktery mela schovany za barem(cela kradez je natocena na kamerach).ihned zavolala policii,vse se sepsalo,vi se o koho jde...tudiz to je jasna kradez,ovsem pojistovna nam poslala email,ve kterem nam oznamuje tohle viz.priloha.jelikoz je to absurdni,obracime se na Vas porad o pomoc,jelikoz se nam zda,ze bychom nemuseli byt jedini,kteri tehle pojistovne naleteli.Mockrat Vam dekuji za jakoukoliv odpoved.S pozdravem Vas verny divak.Franta Svik
Pozadujeme celkovou nahradu skody,nebo novy telefon.Nebylo nam nabidnuto od T-Mobile ani nahradni pristroj,pritom to na strankach reklamuji.
|
Tweet |
Podnikatel musí spotřebitele před uzavřením smlouvy informovat o službě (pojištění) a o jejích hlavních vlastnostech. Neučiní-li tak nebo učiní-li tak nesrozumitelně, může to mít za následek, že se smlouva vyloží ve prospěch spotřebitele.
Práva a povinnosti smluvních stran jsou upraveny v pojistných podmínkách. V těchto podmínkách bývají zpravidla vymezeny výluky z pojištění, tedy případy, na které se pojištění nevztahuje. Bude tedy záležet, jaké výluky z pojištění byly mezi stranami sjednány.
Šetření pojistné události je skončeno sdělením jeho výsledku osobě, která uplatnila právo na pojistné plnění. Spotřebitel může následně požádat o zdůvodnění zamítnutí pojistného plnění. Toto zdůvodnění musí být v písemné formě a mělo by z něho být jasné, proč bylo pojistné plnění zamítnuto.
Nesouhlasí-li spotřebitel se závěry šetření pojistné události, je možné obrátit se se stížností přímo na pojišťovnu. K mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelem (pojistníkem, pojištěným, oprávněnou osobou) v neživotním pojištění je příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací naleznete na www.coi.cz, Email: adr@coi.cz, Web: adr.coi.cz.
Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se stěžovateli nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Spotřebitel může využít rovněž následující kontaktní formulář na webové adrese https://www.t-mobile.cz/podpora/kontaktujte-nas.
Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.