Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:641
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#12226Pojistná událost

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.09.2016, před 8 lety

Dagmar Kroscenova

Znění stížnosti

Dobry den,chtel jsem se s Vama podelit o vec,ktera se prihodila nasi dceri.Asi od listopadu,kdy si poridila ke smlouve od T-Mobile telefon
iPhone 6S (cena skoro 22tis.) ji bylo nabidnuto pojistit telefon a to u spolecnosti RESPECT, a.s.Pod Krčským lesem 2016/22 ,Praha
Jelikoz v dnesni dobe se telefony kradou,jak flasky rumu v obchode,tak jsme ho pojistili a platili pojistku,dcerka si uzivala telefon,az pred mesicem,kdy byla v praci (pracovala jako barmanka v herne) a sla vyplacet vyhru do jine mistnosti,ji vlezl za bar mladik a ukradl ji telefon,ktery mela schovany za barem(cela kradez je natocena na kamerach).ihned zavolala policii,vse se sepsalo,vi se o koho jde...tudiz to je jasna kradez,ovsem pojistovna nam poslala email,ve kterem nam oznamuje tohle viz.priloha.jelikoz je to absurdni,obracime se na Vas porad o pomoc,jelikoz se nam zda,ze bychom nemuseli byt jedini,kteri tehle pojistovne naleteli.Mockrat Vam dekuji za jakoukoliv odpoved.S pozdravem Vas verny divak.Franta Svik


Požadované řešení

Pozadujeme celkovou nahradu skody,nebo novy telefon.Nebylo nam nabidnuto od T-Mobile ani nahradni pristroj,pritom to na strankach reklamuji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.9.2016 11:05, před 8 lety

Podnikatel musí spotřebitele před uzavřením smlouvy informovat o službě (pojištění) a o jejích hlavních vlastnostech. Neučiní-li tak nebo učiní-li tak nesrozumitelně, může to mít za následek, že se smlouva vyloží ve prospěch spotřebitele.

Práva a povinnosti smluvních stran jsou upraveny v pojistných podmínkách. V těchto podmínkách bývají zpravidla vymezeny výluky z pojištění, tedy případy, na které se pojištění nevztahuje. Bude tedy záležet, jaké výluky z pojištění byly mezi stranami sjednány.

Šetření pojistné události je skončeno sdělením jeho výsledku osobě, která uplatnila právo na pojistné plnění. Spotřebitel může následně požádat o zdůvodnění zamítnutí pojistného plnění. Toto zdůvodnění musí být v písemné formě a mělo by z něho být jasné, proč bylo pojistné plnění zamítnuto.

Nesouhlasí-li spotřebitel se závěry šetření pojistné události, je možné obrátit se se stížností přímo na pojišťovnu. K mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelem (pojistníkem, pojištěným, oprávněnou osobou) v neživotním pojištění je příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací naleznete na www.coi.cz, Email: adr@coi.cz, Web: adr.coi.cz.

Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se stěžovateli nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Spotřebitel může využít rovněž následující kontaktní formulář na webové adrese https://www.t-mobile.cz/podpora/kontaktujte-nas.

Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.