Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#1223Blokování volání v rámci O2

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.11.2013, před 11 lety

Jan Kučera

Znění stížnosti

Využívám paušální tarif FREE O2, kde je volání a SMS vrámci O2 zdarma.
FREE O2 249,00/ měsíčně
Nad rámec toho mám balíčky :
Balíček 20 minut 40,00 měsíčně
Balíček 120 SMS 50,00 měsíčně
K tomu mám nastaven Flexi strop 50,- , aby při překročení volání resp. SMS nad rámec paušálu nebylo vyúčtování nad tento strop.
Pokud dojde k překročení tohoto stropu, volání se zablokuje do příštího zúčtovacího období.
AVŠAK !! Zablokuje se i volání a SMS i vrámci O2, které je zdarma ! Tedy může nastat situace, kdy hned první den v novém období překročím Flexi strop, veškeré volání se zablokuje a já za svůj paušál s voláním v rámci O2 zdarma celý měsíc nemohu volat ani v rámci O2.
Toto mi připadá ABSURDNÍ.


Produkt

tarif FREE O2


Požadované řešení

Volání a SMS v rámci O2 by nemělo být blokováno při překročení Flexi stropu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.11.2013 16:05, před 11 lety

Ve smlouvě o poskytování služeb jsou sjednány podmínky jejich poskytování. Je rozhodné, jak je omezení v případě překročení Flexi stropu definováno. Záleží, zda je sjednáno zablokování celého paušálu, případně zablokování jen pro volání placená atd.
Pokud by poskytovatel omezil službu bez důvodu sjednaného ve smlouvě či obchodních podmínkách, může spotřebitel takovou službu reklamovat, případně žádat náhradu škody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.11.2013 14:41, před 11 lety

Dobrý den,

jedná se o volitelnou doplňkovou službu STOP limit. K zablokování služeb po dosažení tzv. STOP limitu závisí na tom, jakou blokaci máte nastavenou. Blokovat lze veškerý provoz, hlasový provoz mimo O2, či hlasový provoz mimo ČR. Máte-li tarif FREE O2, kde máte neomezené volání a SMS do O2 zdarma, pak doporučím změnit typ blokace na "Mimo O2", aby po dosažení nastavené částky (limitu) byl umožněn provoz v rámci O2, který máte v ceně tarifu. Po nastavení této blokace budou funkční také SMS zprávy do jiných sítí, neboť technicky nelze zajistit blokaci pouze SMS do jiných sítí.

Doplním ještě informaci, že limit je rovněž možné navýšit, aby se služby opět odblokovaly.

S přáním hezkého dne

Jaroslav Neubauer
Online Media Konzultant, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
22.1.2014 11:02, před 11 lety


Jan Kučera

Hodnocení:

Komentář: Skutečně nakonec bylo možné nastavit typ blokace na "Mimo O2" viz reakce společnosti.(Dle pův.informací na prodejně však tato volba nebyla možná) Nicméně jeden problém trvá a to tento viz reakce společnosti :"Po nastavení této blokace budou funkční také SMS zprávy do jiných sítí, neboť technicky nelze zajistit blokaci pouze SMS do jiných sítí."