Počet nahlášených stížností: | 22 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes som sa uhradil čiastku na 3 dni VP učtu a nevšimol si , že v podmiekach je to že po uplinuti 3 dni sa VP učet aktualizuje sam automatickym strhnutim čiastky z kreditnej karty.
Okamžite som chcel deaktivovať automaticku platbu podla navodu na strankach , ale po splneni 4 krokoch je piaty krok a ten vas odkaže na telefone čislo +448081013488 a cez skype musite vykomunikovať svoje ID aby sa udajna deaktivacia automatickej platby uskutočnila.
Skušal som volať a prekvapením bolo , že osoba hovorila v jazyku ktoremu som nerozumel.
Deaktivaciu automatickej mesačnej platby som teda nemohol uskutočniť.
Českému občanovi , ale i Slovenskému na uzemi Českej Republiky neni umožneny korektny sposob deaktivacie automatickeho predplatneho a táto spoločnosť na tomto základe sa nelegálne obohacuje.
|
Tweet |
Není možné, aby společnost fakticky neumožňovala, popřípadě úmyslně bránila využití některé z uvedených forem ve svých všeobecných obchodních podmínkách pro ukončení smluvního vztahu, pokud se k tomu sama svým výslovným prohlášením zavázala.
Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, odstoupení od smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Společnost ve svých obchodních podmínkách na https://www.jenomsex.cz/staticPage/terms uvádí následující informace: "Předplatné a členství (placené i neplacené) lze zrušit přes sekci Můj účet webové stránky, jejímiž jste členy kliknutím na příslušný odkaz vedoucí k odebrání vašeho účtu."
"Druhým způsobem jak může spotřebitel kdykoliv zrušit svou registraci a předplatné, je oznámením vašeho přání na zrušení členství, a to budˇ e-mailem či telefonicky. Pokud nám píšete email, je vaší povinností uvést své profilové údaje (uživatelské jméno a emailovou adresu), abychom si mohli ověřit, zda jste skutečným majitelem účtu."
Pokud spotřebitel zrušení členství zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy v souladu s všeobecnými obchodními podmínkami společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.