Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
U společnosti Print 24 jsem si nechal vyrobit dvě zakázky na výrobu vizitek. Obě zakázky byli vytištěny kvalitně, ovšem samotný ořez vizitek byl proveden způsobem, kde každá vizitka je ořezaná jinak - některé křivě, jiné posunuty o několik milimetrů doleva, jiné zase dolů. Výsledný efekt vizitek je takový, kde jsou naprosto nepoužitelné.
Při reklamaci mě společnost Print24 nejdříve přesměrovala na anglicky mluvícího pracovníka, který reklamaci zamítl, protože v datech chyběli ořezové značky. S tím jsem ale nesouhlasil, protože v žádném kroku při objednání, nebyli značky požadovány. Při odvolání jsem dostal česky mluvícího člověka, který pouze opakoval první zamítnutí a navíc se odvolal na to, že je možné za příplatek zkontrolovat data, zda-li jsou v pořádku.
Kontaktoval jsem jinou reklamní agenturu a odeslal jim naprosto stejná data, kde mi vizitky vytiskly v naprostém pořádku a bez špatných ořezů.
Nebyl jsem tedy informován o tom, že v grafických datech je nutné mít "značky" - tento dokument je na webu umístěn způsobem, kde ani po telefonické navigaci se mi jej nepodařilo napoprvé nalézt.
osobní vizitky a vizitky business
vrácení peněz za výrobu nepoužitelných vizitek.
|
Tweet |
Zhotovitel díla má povinnost upozornit objednatele na nevhodnou povahu věci, kterou mu objednatel předal, nebo příkazu, který mu objednatel dal. Trvá-li objednatel na provedení díla s použitím předané věci nebo podle daného příkazu, má zhotovitel právo požadovat, aby tak objednatel učinil v písemné formě (v případě soudního sporu toto písemné potvrzení může sloužit jako důkazní prostředek). V takovém případě nemá objednatel práva z vady vzniklé pro nevhodnost věci nebo příkazu.
Pokud tedy zhotovitel věděl nebo vědět mohl (s přihlédnutím k jeho odbornosti), že věc nebo příkaz nejsou vhodné k provedení díla, měl povinnost upozornit spotřebitele na tuto skutečnost a měl také možnost požadovat, aby objednatel toto upozornění písemně potvrdil. Pokud tak zhotovitel díla neučinil, je odpovědný za popsané vady.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.