Společnost


Dual Sport Pro s.r.o.

Počet nahlášených stížností:24
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#12238Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 16 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
07.09.2016, před 8 lety

Tomáš Fiala

Znění stížnosti

Dne 15.2.2016 jsem na prodejně Pražská 4, 26101 Příbram zakoupil obuv Adidas gsg9 v ceně 1 290,-Kč. Dne 25.7.2016 jsem obuv reklamoval, roztržená výstelka u obou bot. Dne 22.8.2016 mi reklamace nebyla uznána s odůvodněním, že stav obuvi jer důsledkem nesprávného užívání. Obuv jsme využíval nasprosto v souladu s účelem na který je obuv určena. Obuv je běžecká a mojí osobou byla využívána pouze na procházky se psem. Navíc vyjádření k reklamaci je pouze opatřeno nečitelným podpisem, bez uvedení jména a kontaktu na tuto osobu. S reklamací jsme na místě vyslovil nesouhlas s tím, že výstelka je příliš napnutá, tedy pravděpodobně malá a příliš napnutá čímž došlo při používání k jejímu roztržení.


Požadované řešení

Vrácení peněz nebo výměna za nové


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.9.2016 11:48, před 8 lety

Na přání společnosti Dual Sport Pro s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.12.2016 11:07, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor je možné řešit v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Jelikož se společnost ke stížnosti nevyjádřila, zasíláme ještě k případu naše vyjádření:

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.