Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:713
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:20
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#12244Zamítnutá reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.09.2016, před 8 lety

Jan Šebek

Znění stížnosti

21.3 2016 sem koupi octavii 2 1.8tsi za 170tis,servisovana,vse ok,po koupi do servisu na prohlidku,predni silentbloky+geomerie,vseho vsudy 3000kc.To je dobry,pocital sem s tim,to neresim. Za pet mesicu a po 6300km,auto nestartuje,bylo to kousek od autorizaku,auto se muselo odtahnout.Stalo tam dva dny.Vyjadreni servisu,potkany motor.tzn,ventily,pisty,ojnice,rozvody KO.
reseni 1. oprava motoru cca 100tis
2. novy motor. ( pouzitej pres inzerat cca 70tis,tem mi ale logicky nedoporucujou
Reklamace probehla v klidu.poslal sem i vyjadreni servisu.cca za 4 dny vyjadreni - zamitnuto- bezne opotrebeni. Volam , odpoved : koupil ste ojety auto. Takze reklamace zamitnuta na zaklade domnenky. Reklamacni protokol sem predal pravnikovy,kde me upozornil na chyby opravil,napsal jasne podminky (70prc,nakladu uhradit) a poslal me s ním zpatky. Takže budu reklamovat znova,tentokrát už se spravně vyplněným protokolem.Pakliže bude reklamace znova zamítnuta,sme pripraveni se soudit,ale uz o uhradu cele opravy.vyjadreni servisu stalo 1400kc a auto tam porad stoji uz tyden a to zadarmo taky nebude.


Produkt

spz 3H96778


Požadované řešení

70%nakladu uhradit
30% zaplatim ja,do budoucna sem pocital s vetsi investici.
i kdyz do budoucna sem nemyslel zrovna 5mesicu provozu.Ale ok.
(70% neni z moji hlavy,ale advokata)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.9.2016 08:15, před 8 lety

Při koupi ojetého vozidla platí (stejně jako u kterékoli použité věci), že spotřebitel nemůže reklamovat zboží pro vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím podle § 2167 písm. c) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Ale i v tomto případě musí vozidlo vykazovat takové vlastnosti, které si smluvní strany sjednaly. Sjednané vlastnosti by měly být zaneseny ve smlouvě.

Pro tento případ bude rozhodující, co konkrétně má spotřebitel uvedeno v převzatých smluvních dokumentech k nákupu vozu. Ze strany spotřebitele by byla možná argumentace, že prodávající neupozornil spotřebitele na všechny vady vozidla, že se tedy jedná o skryté vady, jež má právo reklamovat. U ojetých automobilů hraje velkou roli při posuzování odpovědnosti za vady obsah smlouvy. Prodávající totiž neodpovídá za vady, na které kupujícího před uzavřením smlouvy prokazatelně upozornil. Také se záruka nevztahuje na vady, které odpovídají opotřebení automobilu vzhledem k jeho stáří či míře používání předchozím majitelem.

Stav prodávaného vozu by však měl být detailně popsán v kupní smlouvě. Prodávající odpovídá za vady, na které ve smlouvě výslovně neupozorňuje. Úspěšně by se spotřebitel v případě sporu zřejmě mohl domáhat vyřízení reklamace vad, které nejsou v protokolu o převzetí vozu uvedeny. Jak k vadě došlo by v případě sporu musel prokázat soudní znalec, je vhodné uschovávat si maximum podkladů pro případné dokazování předchozího stavu vozidla.

Lhůta prvních 6 měsíců od převzetí věci je pro spotřebitele příznivější v tom ohledu, že zákon předpokládá, že v případě výskytu vady, byla vada na věci již při jejím převzetí, dle § 2161 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník a prodávající za ní tedy odpovídá, neprokáže-li opak.

Při uplatnění reklamace použité věci může spotřebitel žádat odstranění vady opravou. Není-li to však možné, může spotřebitel od kupní smlouvy odstoupit. Místo těchto uvedených způsobů nápravy může spotřebitel také požadovat přiměřenou slevu.

Pokud by došlo k situaci, že autobazar reklamaci zamítne jako neoprávněnou, doporučujeme obrátit se na advokáta, který by mohl uzavřenou smlouvu prostudovat a zaslat autobazaru výzvu, v níž bude rozporovat vyřízení reklamace. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.9.2016 16:23, před 8 lety

Vážený pane Šebku,
Vaši záležitost jsem prověřila s kolegy z reklamačního oddělení. Vaše reklamace byla v souladu s reklamačním řádem posouzena a následně, vzhledem ke vzniku závady během běžného užívání automobilu, zamítnuta.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.9.2016 17:09, před 8 lety


Jan Šebek

Děkuji za odpověď.
Reklamace byla v souladu s reklamačním řádem zamítnuta,ale byla reklamace zamítnuta v souladu se zákonem? Vždyť mám záruku půl roku na skryté vady automobilu a ještě jednou opakuji,že vozidlo stojí od 29.8 v autorizovaném servisu a žádný reklamační technik se na něj nebyl podívat aby mohl reklamaci zamítnout.V tuhle chvíli už vím,že auto je na nový motor,dle vyjádření servisu.Takže jakmile mi nezavolá nějaký reklamační jasnovidec a neřekne mi do telefonu že sem chybu způsobil já,odpověď závada běžného opotřebení mi nestačí.Kontakt na mě máte( doufám tedy,že jste ho neztratili jako mojí adresu když jsem čekal na doklady od vozu) tak čekám na vyjádření od někoho kompetentního aby mi z vašich automatických zamítání reklamací neshořel mozek.PS.že se rozbije auto se stává,ale vy jako největší autobazar inzerujete různé záruky a pak se ke všemu stavíte zády,to by se nemělo dít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.9.2016 23:47, před 8 lety

Stížnost znovu přeřazujeme na společnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.10.2016 15:41, před 8 lety

Vážený pane Šebku,
mám informaci, že kolegové se s Vámi spojili ohledně dalšího postupu. Dejte pak prosím vědět, jak jste byl spokojen.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.10.2016 16:52, před 8 lety


Jan Šebek

Dobrý den
Ano volali mi,ale bylo mi řečeno to samé- bežné opotřebení.
Tak tedy dávám vědět jak jsem spokojen a jsem nespokojen.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.10.2016 11:49, před 8 lety

Dobrý den,
záležitost byla uzavřena a ze strany společnosti již není nic dalšího k doplnění.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.11.2016 20:09, před 8 lety

Jelikož naše služba je založena na principu dobrovolnosti a společnost se rozhodla tento případ již nadále neřešit prostřednictvím naší služby, stížnost uzavíráme.

Spotřebitel má možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.