Počet nahlášených stížností: | 30 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Poskal jsem k reklamaci hadici 29.7.2016,podle pošty byl balíček doručen včas,to je další den.Marně čekám na odezvu,tak nevím jak dál.Děkuji za pomoc.Pavel Koukal Lešetice19 tel:605986043
Novou hadici
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dní ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má právo od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků.
Odstoupení od smlouvy je vhodné z důvodu prokazatelnosti pro případ soudního sporu zaslat doporučeně (nejlépe s dodejkou + ponechat si kopii odstoupení) a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byla uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.
Spotřebitel nám zaslal následující vyjádření:
"Děkuji za pomoc, prodejce poslal novou hadici."
Na základě výše uvedeného stížnost uzavíráme, neboť bylo dosaženo požadovaného řešení.