Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
7. 4. 2016 jsem zakoupil mobil LG H955 G Flex2. První reklamace 15. 7. 2016 byla uznána. Mobil měl problémy s nabíjení a ukazatelem stavu baterie. Po vrácení ze servisu jsem měl pocit že se mobil více zahřívá a že kapacita baterie klesla ale už jsem to neřešil protože jsem byl rád že mám mobil zpět.
Došlo k tomu že se mobil přehříval tak moc že mi zničil SIM kartu. SIM kartu jsem z telefonu vytáhl kdy byla prohnutá a zažloutlá horkem - nefungovala. Zboží jsem reklamoval ale reklamace byla zamítnuta 8.9.2016. Vyjádření technika: Softwarová korekce, reset. Testy OK.
Na mobilu jsem hrál hry a při tom mobil nabíjel. Taky jsem při nabíjení mobilu volal. Při tom se mobil zahříval nejvíc. Dalo by se říct že mobil využívám naplno ale tento mobil to nezvládá.
Nová SIM karta mě taky stála peníze.
Petr
LG H955 G Flex2
S CZC jsem nikdy neměl problémy viz můj zákaznický účet. Tento mobil je ale tragédie. Chci mobil který zvládá nabíjení, hraní her a volání. Rád si ho znovu koupím u CZC. Chtěl bych tedy tento mobil vyměnit za slevu na nové zboží na czc nebo vyměnit tento mobil za jiný.
|
Tweet |
Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Dobrý den pane Kocich.
Autorizovaný servis nezjistil na MT žádný hardwarový problém. Výrobce ani prodejce neručí ne aplikace třetích stran, které mohou funkčnost telefonu silně ovlivnit nebo i telefon poškodit.
Pokud s vyjádřením servisu nesouhlasíte, doporučuji se obrátit na znalce, který vadu telefonu potvrdí.
Děkuji za pochopení.
Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.
Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Uplynulo-li od převzetí zboží více než 6 měsíců, musel v by případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Pokud prodávající dodal vadné zboží, porušil tím svou smluvní povinnost. V takovém případě by mohl spotřebitel žádat také náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením smluvní povinnosti ze strany společnosti.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobry den CZC
Momentalně je mobil zase na reklamaci. Temer znicena jiz druha simkarta. Simkarta je teplem znacne zkroucena. Posíam dole v priloze. Simkarta je znicena stejnym zpusobem jako minule. Navic je znicena i SD karta 128 GB.
Vysledoval jsem ze se mobil prehriva jak pri hrani her tak pri dlouhem volani...20 minut a vice kdy je mobí neprijemne drzet na uchu.
Testuje vas servis volani? Nebo mi pouze doporucite abych volal kratkou dobu.
Diky za vaš ferový přístup
Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.