Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
První den jsem obdržela sms o doručení zboží mezi 16 -18:00 (nechávala jsem si poslat zboží do práce kde pracuji jen do 17:00), volala jsem tedy řidiči, zda by mohl zboží doručit do 17:00 a vysvětlila mu situaci, řekl že ne, že nestíhá, domluvili jsme se tedy na druhý den. Opět mi přišla sms s informací o doručení mezi 14 - 16:00, když jsem v 16:30 opět volala řidiči, zda to stihne alespoň do 17:30, tak mi řekl, že určitě ne, že nestíhá a že si jej můžu odchytit v jiné části Prahy. Na to jsem mu ale řekla, že zásilku potřebuji, jelikož v ní jsou preventivní léky na mou dovolenou, na kterou odjíždím následující den, tak mi odvětil, že mám prostě smůlu a že mi zásilku doručí až po. Domluvili jsme se tedy na doručení až po mé dovolené, ale to již zásilka pro mě lehce postrádá smysl.
doručení medikamentů z online lékárny
Doručení dané zásilky zdarma
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jeví jako nejlepší možné řešení konzultovat problém s nevhodným chováním zaměstnanců, popřípadě neplnění jejich pracovních povinností přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na vhodném chování k zákazníkům a řádném plnění pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Kontakt na zákaznický servis společnosti 225 331 500.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.