Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V r. 2012, kdy byla okna namontována, jsem poprvé hlásil závadu - po dešti při otevření okna vytéká z křídla do pokojů voda. S technikem, který se na okna přijel podívat, jsme se tehdy domluvili, že záležitost necháme přes zimu a uvidíme. V srpnu 2013 jsem volal ohledně stejné závady oken paní Brožové z Wellu, která vyřizuje reklamace. 20. srpna 2013 přijel technik, který okna prohlédl a o popsané závadě se sám přesvědčil. Zjistil, že je nutná výměna těsnících gum u všech oken, což napsal do reklamačního listu B11-1218-7/R2. Za měsíc a půl, od doby, kdy u mě byl technik, mi nebyl nikdo schopen zavolat. Proto jsem volal paní Brožové a ptal se, jak to vypadá s reklamací. Bylo mi řečeno, že se mi během dne někdo ozve. Po dvou dnech se mi nikdo neozval, tak jsem volal opět paní Brožové, která mi řekla, že se na okna přijedou podívat z Německa. Sdělil jsem jí, že mám od 14. října týden dovolené, aby se tedy přijeli podívat během mé dovolené. Paní Brožová řekla, že to zařídí. V průhěhu týdne,kdy jsem měl dovolenou, jsem paní Brožové volal, abych věděl, kdy někdo přijede a opět slíbila, že mi dá vědět, ale nikdo nepřijel, ani nezavolal. 18. října 2013 jsem informoval o průběhu reklamace emailem obchodního ředite pana Kišše, který se mi také neozýval, proto jsem mu volal. Slíbil, že se na mail podívá a ozve se mi, ale dodnes se nikdo opět neozval.
plastová okna - bílá, EForte
Výměna těsnicích gum, případně vrácení části peněz z ceny oken.
|
Tweet |
V případě, že je zhotoveno dílo na zakázku, má zde objednatel záruční dobu 24 měsíců. V této době lze vytknout případné vady díla. Vzhledem k tomu, že technik potvrdil závadu na oknech a byl navrhnut způsob vyřešení reklamace, se kterým objednatel souhlasil, bylo povinností zhotovitele do 30 dnů takovou reklamaci vyřídit včetně opravy.
Tímto jednáním došlo dle nám dostupných informací k porušení § 19 zákona o ochraně spotřebitele.
Společnost WELL spol. s r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitel má nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.