Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
bohužel to není poprvé, kdy Česká pošta nedodala zásilku do domu (přesto, že jsme v době, určené pro doručení byli doma) a ještě drze hodí lístek do schránky s uvedenou hodinou, kdy údajně proběhl "doručovací pokus". Podotýkám, že zvonky byly a jsou funkční, ale stát od 13.00 do 19.00 venku na ulici před domem jsme přece jen nechtěli, ale asi jsme měli... Možná i s kamerou, abychom obstarali něco jako důkaz. Takhle máme pouze onen lístek s oznámením "adresát nezastižen" s časem 17.20 h. Poté v 18.37 přišla SMS, že doručovací pokus nebyl úspěšný....Výzvu mám schovanou (pro případ potřeby). No a pro balík jsme si druhý den mazali na poštu. Opravdu kvalitní služby :-(
M. Kachlíková
Praha 9
Zásilku vždy dodat na místo určení a nedělat z lidí blbce svými lživými "doručovacími pokusy".
|
Tweet |
Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má zákazník možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.