Společnost


Smartwings, a.s.

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#12264Rezervace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

19 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.09.2016, před 8 lety

Ladislav Tichý

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 29.7.2016 si dcera rezervovala letenku do Barcelony, ale vždy jak platila on-line kartou přišla na její email, že platba je zamítnuta, toto opakovala několikrát dle odkazu v odpovědi,ale marně. Letenku si proto objednala u CSA, ale potom jsme zjistili, že platba kartou byla uskutečněna a účet Travel Servisu. Při reklamaci u této společnosti se stále opírají o fakt, že na jejich straně je vše v pořádku. Prosím o radu. S pozdravem Ladislav Tichý.


Produkt

Dobrý den pane Tichý, rezervace č. N6KC3 byla v pořádku vytvořena a uhrazena. Tudíž Vám byl zaslán potvrzovací email na emailovou adresu, kterou jste do systému zadal během vytvoření rezervace.


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2016 09:23, před 8 lety

V daném případě bude rozhodné, zda byla uzavřena smlouva o letecké přepravě. Pokud spotřebitel vytvořil nezávaznou rezervaci, je možné tuto rezervaci zrušit bez jakýchkoliv sankcí, neboť mezi spotřebitelem a společností nevznikl žádný závazek. Byl-li vznik smlouvy podmíněn zaplacením za přepravu, vzniká závazek mezi spotřebitelem a společností až tímto jednáním. Pokud společnost opakovaně spotřebitele informovala, že platba nebyla učiněna, mohl se spotřebitel skutečně domnívat v dobré víře, že smlouva uzavřena nebyla.

K prokázání skutečnosti, že závazek nevznikl, by mohl posloužit email, ve kterém společnost spotřebitele informovala, že platba byla zamítnuta a tudíž smlouva nebyla uzavřena.

Nebyl-li spotřebitel se svou reklamací u společnosti úspěšný, bude vhodné vyhledat právní služby a svého práva se domáhat soudní cestou. Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má tedy také možnost obrátit se na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).

Společnost Travel Service, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.