Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#12265Samusung GALAXY A5 (A500FU) stříbrná IMEI 354735073676077

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.09.2016, před 8 lety

Lukáš Veškrna

Znění stížnosti

Dobrý den dnes jsem se dozvěděl že můj mobilní telefon Samsung Galaxy A5 A500F silver který jsem dával reklamovat 28.08.2016 do pobočky v Arkádách byla reklamace neuznána vyjádření že poškození je mechanické je pro mě nepřijatelné protože bych v životě nedával reklamovat věc u které bych si poškození způsobil sám. Mobil jsem měl celou dobu v kapse při nakupovaní jsem se chtěl kouknout na čas a mobil nereagoval jen svítily tři barvy na displeji hned jsem letěl do vaší pobočky tam mě bylo řečeno že jeto Softwarová chyba a že stačí mobil z resetovat bohužel resetování nepomohlo tak byl mobil odeslán do servisu z vyjádřením prasknutého displeje. Není pro mě problém zaplatit opravu to ne ale jde mě o princip a hlavně o to jak posuzuje váš servis mobilní zařízení. Telefon je nepoškozen půlroku starý a ještě bylo na Display nalepené krycí sklo proti rozbití ve vaší prodejně a i tak prý Display praskl. Jako váš věrný zákazník se na vás obracím a věřím že to nějakou cestou vyřešíme oprava by stála 3 128 Kč Soudní posudek kolem 1 000 Kč A věřím že soudní posudek by uznal že telefon nebyl vystaven žádnému mechanickému poškození protože žádnému pádu ani tlaku na display nedošlo tlak jak mě bylo řečeno na prodejně by musel být pořádný aby display praskl. Telefon je vážně jako nový cítím se teď jako lhář a to mě možná víc mrzí že tohle vůbec dovolíte. Jste vždy první na koho se obrátím pokud se jedná o mobil.


Lukáš Veškrna


Produkt

Samusung GALAXY A5 (A500FU) stříbrná IMEI 354735073676077


Požadované řešení

Oprava,Výměna


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.9.2016 11:28, před 8 lety

Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Projeví-li se na zboží vada během 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající. Ten by měl zejména prokázat, pokud reklamaci zamítá, že zboží bylo při převzetí bez vad, nebo prokázat, že tato konkrétní vada byla způsobena spotřebitelem a tím vyloučit, že byla na zboží přítomna při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.

Pokud prodávající opak neprokáže, spotřebitel může trvat na řádném vyřízení reklamace a požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady. Žádat lze namísto uvedených nároků i přiměřenou slevu.

Odpovědnost za vady se dle občanského zákoníku nevztahuje na běžné opotřebení věci dle § 2167 písm. b) a na mechanické poškození výrobku spotřebitelem dle § 2170. Prodávající tedy neodpovídá za vady, které vznikly samotným zapříčiněním spotřebitele. Reklamaci může prodejce zamítnout, avšak pouze z výše uvedených zákonných důvodů. Zamítavé stanovisko k reklamaci musí být vždy náležitě odůvodněno, aby je případně spotřebitel mohl za pomoci znalce, popřípadě v soudním řízení rozporovat.

V případě neúspěchu při rozporování reklamace se může spotřebitel obrátit na nezávislého odborníka, jímž je soudní znalec. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případný spor by mohl být řešen pouze před Českým telekomunikačním úřadem, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.