Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,zakoupil jsem si vysavač u společnosti Okay v Havířově nevlastním ho ani měsíc bohužel musel jsem ho dát na reklamaci,přestal mi sací výkon.Okamžitě jsem ho za nesl na reklamaci na pobočku kde jsem zakoupil v Havířově,pan který má na starost reklamace vše vyzkoušel a řekl sám ano nemá sací výkon,poslal na reklamaci za 20 dní mi přijde sms zpráva ze si můžu přijít vyzvednout vysavač.Přijdu a pan mi řekne sací výkon je v pořádku MUSÍTE SI HO VYČISTIT???tak já čekám 20 dní na vysáváč aby mi řekl tohle???to snad nemysli vážně.Vysavač jsem důkladně vyčistil a pořád nesaje takže jsem zvědav jak se tomu postaví podruhé!!!!!!!OKAY NEDOPORUČUJI
Reklamace vysavače Electrolux
Vyřešit problém kde se nechávají servisovat v Havířově takové věci
|
Tweet |
Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Přičemž se má dle 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že pokud se vada projeví v průběhu 6 měsíců od převzetí, věc byla vadná již při převzetí. V případě soudní pře by tak obchodník musel prokázat, že zboží vadné nebylo. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.
Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znalečného). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Dobrý den, pane Malle,
reaguji na Váš podnět týkající se reklamace vysavače Electrolux, který jste u nás zakoupil.
Je mi upřímně líto, že tak krátce po jeho koupi jste byl nucen řešit reklamaci výrobku.
Rádi situaci prověříme ve spolupráci se specialisty z oddělení reklamací, nicméně abychom tak mohli učinit, prosím Vás o sdělení čísla reklamačního řízení. Zaslat nám jej můžete sem, nebo e-mailem na obchod@okay.cz.
Věřím, že společně situaci vyřešíme k Vaší spokojenosti.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Bc. Lucie Fendrichová,
vedoucí oddělení komunikace
Okay.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.