Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
na základě zaslaných e-mailů provozovateli webového portálu Webtrh.cz, Martinu Schlemerovi na které jsem dnes nedostal žádnou odekvátní odpověď ačkoliv jsem o ni několikrát žádal. Jsem se rozhodul pro získání vyjádření využít této služby. Jako důvod ke stínosti považuji jednání provozovatele, který bez udání důvodu blokuje mé uživatelské účty.
Jako jediný důvod který uvedl bylo porušení pravidel aukce vystavením tzv. duplikátní aukce. Na toto jsem v rámci naší e-mailové komunikace reagoval s tím, že s novými pravidly souhlasím a danou informaci budu u dané aukce zmiňovat.
Při dalším vystavení aukce mi ale byl udělen zákaz přidávání aukcí a později účet zrušen ačkoliv jsem jasně splnil veškeré stanovené podmínky. Na toto jsem reagoval založením sekundárního účtu do doby, než zákaz psaní vyprší, který mi byl opět zablokován.
Na mé dotazy provozovatel od té doby neraguje a nelze se s ním jiným způsobem spojit. Vzhledem k téměř třem desítkám pozitivním hodnocení od klientů za dobu mého působení na webovém portálu (více než 3 roky) se jsem si jist, že je evidentní že nebylo mým zájmem dělat cokoliv, co by porušovalo nově upravená pravidla.
Provozovatel tímto jednáním jednak porušuje moje práva na svobobný přístup ke službám a informacím (obchodní podmínky na portálu jsou od prvního pohledu jednostranně nevýhodné) a jednak bezdůvodně ruší uživatelské účty, které s mojí osobou nemají nic společného, zřejmě pouze na základě IP adresy, což i citelně znemožňuje operovat na portálu jakékoliv jiné osobě aniž by cokoliv provedla, viz. registrace z 4.11.2013, Ing. Nela Brázdová. Na dotaz, proč byl účet přes noc zrušen nám opět nebylo odpovězeno.
Po hledání na internetu jsem zjistil, že s podobným problémem nejsem v období posledních 6 měsíců sám.
Byl bych rád, kdybychom se s provozovatelem mohli rozumně domluvit a dát věci do pořádku. Věřím, že pan Schlemmer je inteligentní člověk a dá se s ním domluvit.
Mnou navrhované řešení spočívá v odblokování meho původního účtu a podání odpověďi. Velice rád si s panem Schlemerem ujasním pravidla a rád ho přesvědčím o tom, že mám v úmyslu pravidla dodržovat jako celou dobu předtím.
|
Tweet |
V případě, že je uzavřena, i prostřednictvím internetových stránek, smlouva, která stanovuje jedné straně povinnost poskytnout službu za předem daných podmínek a druhé straně tyto podmínky dodržovat, jsou jí obě strany smlouvy vázány. Pokud bylo poskytnutí služby bezdůvodně odmítnuto a poskytovatel byl vyzván k jejímu opětovnému poskytování, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 517 občanského zákoníku.
Společnost Mediaplus.cz s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitel má nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.