Počet nahlášených stížností: | 109 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Podávám stížnost na prodejce společnosti Bohemia Energy entity s.r.o pana Jaroslava Laušmana, který porušil zákaz o podomním prodeji a dne 19.5.2016 uzavřel na území města Kutné Hory smlouvu o sdružených dodávkách služeb.
Jeho chování bylo navíc neetické, zákazníka neinformoval o sankcích, plynoucích z předčasného ukončení smlouvy.
Zákazník je ročník 1933.
Děkuji.
Růžička
Pokuta pro prodejce za porušení zákazu podomního prodeje.
|
Tweet |
Byl-li porušen zákaz podomního prodeje, je vhodné o tom informovat obecní úřad. Obchodník, který tento zákaz poruší, může být tímto úřadem za své jednání sankcionován.
Je-li smlouva o dodávkách energie (elektřiny nebo plynu) uzavřena mimo obchodní prostory (např.: podomním prodejem), je spotřebitel oprávněn bez sankce vypovědět uzavřenou smlouvu, ve lhůtě do patnáctého dne po zahájení dodávky elektřiny nebo plynu. Lhůta je zachována, je-li v jejím průběhu výpověď odeslána společnosti. Výpovědní doba činí 15 dnů a počíná běžet prvním dnem měsíce následujícího po doručení výpovědi. Mimo to se na smluvní vztah aplikují obecná ustanovení občanského zákoníku na ochranu spotřebitele, která zakotvují právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu do 14 dní od podpisu smlouvy.
Dobrý den, pane Růžičko,
děkuji za zpětnou vazbu na jednání pana Laušmana. Informace jsem obratem předala na vedení obchodního oddělení, které ověří, zdali se v daný okamžik na území Kutné Hory pohyboval některý z partnerů naší společnosti a případně obratem zajistíme nápravu.
Děkuji Vám za spolupráci.
S pozdravem a přáním příjemného dne
Monika Schneiderová
BEE
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Případ nyní vyšetřuje místně příslušný orgán Městský úřad Kutná Hora. Jednání je předpokládáno ještě v tomto roce.
Domnívám se ale, že čekáme též na vyjádření obchodního oddělení BEE viz výše odpověď paní Schneiderové.
Růžička
Dobrý den, pane Růžičko,
jestliže nás kontaktuje Policie ČR, poskytneme maximální možnou součinnost. V současné chvíli se tak ještě nestalo.
S pozdravem a přáním příjemného dne
Monika Schneiderová
Paní Schneiderová, proč Vás má kontaktovat PČR? Nepsala jste náhodou, že "vedení obchodního oddělení ověří, zdali se v daný okamžik na území Kutné Hory pohyboval některý z partnerů vaší společnosti..?"
Co jste tedy ověřili?
Ono to asi bylo jen prázdné gesto, protože tyto obchodní praktiky trvale tvoří vaši strategii.
Když zazvoníte jako BE u nás, vyhodím vás. Dědovi je 83 let, lidé jeho generace ještě v sobě mají slušnost, které se Vašim obchodním zástupcům zle nedostává.
Dobrý den, pane Růžičko,
stížnost byla projednána na obchodním oddělení, kolegové přijali takové opatření, aby se již podobná situace neopakovala a pan Laušmann byl upozorněn na zákaz podomního prodeje v obci Kutná Hora.
Děkujeme za upozornění.
V případě dalších požadavků se na nás neváhejte znovu obrátit.
S pozdravem a přáním příjemného dne
Monika Schneiderová
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Případ nyní vyšetřuje místně příslušný orgán Městský úřad Kutná Hora. První jednání za účasti poškozeného se už konalo, teď bude zván k jednání přestupkové komise konkrétní prodejce.
Růžička
Dobrý den, pane Růžičko,
děkuji za informaci.
S pozdravem a přáním příjemného dne
Monika Schneiderová
Opět žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Případ stále ještě vyšetřuje místně příslušný orgán Městský úřad Kutná Hora. První jednání za účasti poškozeného se už konalo, teď bude zván k jednání přestupkové komise konkrétní prodejce. Více informací zatím nemáme.
Růžička
Dobrý den, pane Růžičko,
děkuji za informaci.
S pozdravem a přáním příjemného dne
Monika Schneiderová
Stížnost ponecháváme přeřazenou na spotřebitele. Bude-li případ vyřešen, má spotřebitel možnost stížnost uzavřít.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Případ stále ještě vyšetřuje místně příslušný orgán Městský úřad Kutná Hora. Nemáme informace o výsledku.
Růžička
Dobrý den, pane Růžičko,
děkuji za informaci.
S pozdravem a přáním příjemného dne
Monika Schneiderová
Opět žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den, cituji část dopis z MÚ Kutná Hora:
"Vážený pane Růžičko,
jak jsem Vám již sdělil dopisem zn. MKH/061549/2016/03/AUD/TVF ze dne 21.11.2016, byl předmět Vaší stížnosti (poř. č. AUD/29/2016) předán k řešení správnímu odboru – oddělení přestupků zdejšího městského úřadu.
Jak jsem však zjistil u kolegyně Režné z uvedeného oddělení, přestupkové řízení v dané věci se fakticky neuskutečnilo, neboť se nepodařilo kontaktovat obviněného pachatele přestupku pana Jaroslava Laušmana. Jeho kontaktní údaje, které máme k dispozici, jsou nedostatečné...."
Možná by stačilo kontaktovat Bohemia Energy, jistě kontakt na pana Laušmana mají a rádi jej předají.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Dobrý den, pane Růžičko,
pokud dodavatele příslušné úřady kontaktují, poskytne všechny dostupné informace.
S pozdravem a přáním příjemného dne
Monika Schneiderová
Hodnocení:
Komentář: Cituji zprávu z Přestupkové komise MěÚ KH: Vzhledem k tomu, že správnímu orgánu nejsou známy potřebné údaje podezřelého (datum narození a trvalý pobyt), nemohlo být proti jmenovanému zahájeno řízení." konec citace
O solidnosti firmy si udělejte obrázek sami.