Společnost


Electro World s.r.o.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 62 stížnostech.

#12277Neuznané reklamace, stále nově vyskytující se závady

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
11.09.2016, před 8 lety

Monika Kyselová

Znění stížnosti

Dobrý den,
20.11.2015 jsme zakoupili v EW Mladá Boleslav CD přehrávač LENCO za 999,-Kc,
http://prenosne-audio-cd.heureka.cz/lenco-scd-39-usb/specifikace/#section. Byl pro syna (6 let) a v popisu viz.v. je uvedeno, že je vhodný do dětského pokoje, usoudili jsme, že jako první rádio bude vhodný. Byl to vánoční dárek, tudíž první použití bylo 24.12.2015. Přibližně po 3 týdnech, u krabičky trafa praskla bužírka a z přívodního kabelu se třepily drátky (omlouvám se za mé laické výrazy)- mám nafoceno.
Následovala 26.1.16 reklamace, trafo převzali, my si v EW nakoupili baterie za cca 100,- Kc. Baterie po 2.přehrátí CD již nedokázali utáhnout, koupili jsme tedy v jiné značkové prodejně trafo nové za cca 400,- Kč, aby jsme přehrávač mohli využít, než se za měsíc reklamace vyřídí. Po měsíci odezva REKLAMACE NEUZNANÁ, ZÁKAZNÍK SI PO DVOU MĚSÍCÍCH POŠKODIL KABEL! psáno doslova v reklamačním protokolu. Zmiňovaný obchod máme kousek cesty a pro toto rozbité trafo jsme opravdu nejeli. Po dalších přibližně pěti měsících ovšem začal zlobit i samotný CD přehrávač. CD hrálo zpomaleně, až přestalo úplně.
24.8. jsme vezli přehrávač opět na REKLAMACI. Při té příležitosti jsme vyzvedli i původně zamítnuté porušené trafo. A to nám PRÝ v servisu vyměnili za nové!
Výsledek 6.9.19 REKLAMACE NEUZNANÁ, rádio prý bez poruchy. Dožadovala jsem se na prodejně o vyzkoušení rádia než ho převezmu, nepochodila jsem. Bylo mi vzkázáno, že mám přijet znovu s vlastním CD a pak, že mi ho vyzkouší. Slečna na reklamačním mi ovšem tvrdila, že nějaký jejich kolega přehravač ZKOUŠEL a HRÁLO!! Přehrávač jsem tedy vzala, a doma jsme se s manželem pokoušeli jej zapnout. Při pěti pokusech se nám to někdy i jednou podařilo. Přehrávač buď nenaskočil vůbec, nebo se přerušilo přehrávání po chvíli atd.
10.9. jsem vezla CD přehr. opět do zmiňované prodejny, s tím, že už nemám absolutní důvěru a ani čas jezdit jen tak 12 km tam a zpět a žádám o vrácení peněz. PRÝ bych musela mít uznanou 3x stejnou závadu, aby mi částku mohli vrátit. Že přehr. pošlou opět do servisu, nebo, jestli se mi to nelíbí, si jej mám sama poslat na ČOI. Žádala jsem o dohodu s nimi, jako prodejcem, ale bez výsledku.
CD přehr. jsem si vzala a doma zjistila, že po jednom dnu zkoušení u nás doma, jestli začne hrát a několika dnech, kdy údajně rádio zkoušeli na prodejně i v servisu, je OPĚT prasklý ten nový přívodní kabel ve spoji s trafem! V naprosto v tom samém místě, kde byl ten první!

Dnes vezeme rádio opět na REKLAMACI a děsím se toho, co nás opět čeká.

Ještě jsem si teď všimla (při vyplňování položky PODROBNOSTI o prodkt.), že nálepka s VÝR. číslem je částečně odtržená ...??


Produkt

SCD39RED LENCO, výrobní číslo 4C1104660113, číslo modeluSCD39RED


Požadované řešení

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.9.2016 10:04, před 8 lety

Odstoupit od spotřebitelské kupní smlouvy je možné v případě, pokud nelze vadu odstranit opravou, výměnou součásti nebo dodáním nové věci. Odstoupit od smlouvy je možné také v případě, pokud spotřebitel nemůže věc řádně využívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3388/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-z-duvodu-opakovani-vady-ci-pro-vetsi-pocet-vad).

O větší počet vad se jedná, pokud se na zboží vyskytují alespoň tři vady současně, přičemž každá z nich musí bránit řádnému užívání věci, nebo pokud se na zboží postupně vyskytnou čtyři různé odstranitelné vady.

O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Při třetí reklamaci stejné vady lze tedy vznést nárok na odstoupení (popř. na výměnu věci za novou). Ale i v tomto případě se jedná o reklamační řízení a prodávající může oprávněnost reklamace posoudit, vyžaduje-li to povaha vady. Charakterem stejné vady se zabýval Nejvyšší soud v usnesení ze dne 29. 8. 2013, sp. zn. 33 Cdo 2979/2012. Dle citovaného rozhodnutí lze o stejné vadě hovořit za situace, kdy se vada projevuje stejně ve vlastnostech věci.

Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znalečného). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.10.2016 13:51, před 8 lety

Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, která má možnost případ doplnit o své vyjádření, případně jej uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
17.10.2016 14:32, před 8 lety


Monika Kyselová

Hodnocení:

Komentář: Dobry den. Vec lze ukoncit. Za radio nam byly penize vraceny. Bez vysvetleni. Po chvili hledani prehravace na prodejne, zjistili, ze tam neni (???) a castku nam vyplatili. Dekuji za Vasi podporu a za to, ze je se kam obratit ;) Za me jiz EW nikdy vice, zkusenost velice neprijemna.
Co se tyce odborne pomoci DTestu netusim, jestli moje stiznost hrala nejakou roli. Pravda je, ze do te doby, nez jsem Vas kontaktovala si nas prehazovali jako 'horky brambor'. A co jsem cetla, nejsem vubec jedina.
Mejte krasny den!
S pozdravem Monika Kyselova