Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Mam spatnou zkusenost s uvedenou firmou. Odstoupila jsem od smlouvy na zaklade zjistenych skutecnosti /nepravdive udaje o zbozi,umyslne klamani,podvod se smlouvou/ hned druhy den.Byli jsme ale nuceni zbozi prijmout,bez toho dle jejich tvrzeni nebylo odstoupeni mozne.
Nasledovalo nekolik telefonatu plnych arogance a urazek. Zbozi jsem
poslala zpatky, nakonec je prijali.Dale mi vsak chodily upominky a vyhruzky exekuci.Protoze jsem zbozi nemela,ignorovala jsem je. Nahle mi 22.8.2013 prisel dopis se zrusenim smlouvy /temer po dvou letech/.Zaloha mi ale nebyla vracena a me dopisy se mi vraceji zpet.
zbozi jiz nemam
Zadam o vraceni zalohy, ktera je mi zadrzovana.
|
Tweet |
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany jsou povinny si tak vydat vše, co smlouvou nabyly dle § 48 občanského zákoníku.
Spotřebitel je tak nejčastěji povinen právě vrátit zboží a prodejce kupní cenu za zboží.
Prodejce by tedy měl vrátit celou peněžní částku, včetně zálohy.
Společnost SWISS MARKETING s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelka má nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.