Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#12282Záruční oprava mobilního telefonu zn.ALIGÁTOR S5050 Duo Grey

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 7 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.09.2016, před 8 lety

Árpád Veszelei

Znění stížnosti

28,08,2016 jsem odevzdal mobil do záruční opravy, koupený 11,11,2015 Alza Praha


Produkt

Nefunkční,na displeji flek,nafouknutá baterie


Požadované řešení

nejsem opravář,


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.9.2016 08:14, před 8 lety

Prodávající nebo jím pověřený pracovník má povinnost o reklamaci rozhodnout ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebiteli vznikne právo od smlouvy odstoupit dle § 2002 odst. 1 občanského zákoníku.

Tato lhůta se dle rozsudku Nejvyššího soudu ČR spis. zn. 33 Cdo 3228/2009 ze dne 27. 7. 2011 vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.10.2016 15:38, před 8 lety

Vážený pane Veszelei,

velmi se omlouvám za opožděnou reakci na tomto portálu.

Reklamaci jsem pro Vás ověřovala a 24.9.2016 jsme pro Vás případ vyřídili opravou zařízení. Obvykle jsou více než 3/4 reklamací vyřízené již do 19 dnů. Mrzí mě, že ve Vašem případě oprava zařízení vyžádala delší dobu, ačkoliv nedošlo k porušení lhůty na její vyřízení.

Pokud je pro Vás reklamace vyřízená, prosím i o uzavření tohoto podnětu.

Předem děkuji a přeji pěkný den,

Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.11.2016 10:34, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2016 04:57, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.