Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
28,08,2016 jsem odevzdal mobil do záruční opravy, koupený 11,11,2015 Alza Praha
Nefunkční,na displeji flek,nafouknutá baterie
nejsem opravář,
|
Tweet |
Prodávající nebo jím pověřený pracovník má povinnost o reklamaci rozhodnout ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebiteli vznikne právo od smlouvy odstoupit dle § 2002 odst. 1 občanského zákoníku.
Tato lhůta se dle rozsudku Nejvyššího soudu ČR spis. zn. 33 Cdo 3228/2009 ze dne 27. 7. 2011 vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.
Vážený pane Veszelei,
velmi se omlouvám za opožděnou reakci na tomto portálu.
Reklamaci jsem pro Vás ověřovala a 24.9.2016 jsme pro Vás případ vyřídili opravou zařízení. Obvykle jsou více než 3/4 reklamací vyřízené již do 19 dnů. Mrzí mě, že ve Vašem případě oprava zařízení vyžádala delší dobu, ačkoliv nedošlo k porušení lhůty na její vyřízení.
Pokud je pro Vás reklamace vyřízená, prosím i o uzavření tohoto podnětu.
Předem děkuji a přeji pěkný den,
Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.