Počet nahlášených stížností: | 167 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vrtil jsem hned po dodání navigaci GPS s tím, že odstupuji od smlopuvy a žádám o vrácení zaplacené částky. Doporučeně s pojištěním. Neobdržel jsem žádnou reakci. Na můj dotaz mi včera (11.9.) přišla odpověď:
"Od 4.7.2016 do 12.7.2016 včetně probíhá v naší firmě dovolená. Váš e-mail bude vyřízen po tomto termínu."
Předtím trvalo věčnost, než mi zboží přišlo. Až, když jsem žádal odstoupení od smlouvy.
Po vyzkoušení GPS jsem zjistil, že mi nevyhovuje způsob nastavování, prostě software, proto jsem výroběk hned vrátil s požadavkem odstoupení od smlouvy.
http://www.newgo.cz/voucher/7a264c9e1c443b8438f2fe104f9227c6/ Dodavatel: SALES 4 PORTAL LTD 103 CHURCH HILL E173B LONDON IČ: 09195909 DIČ: nejsme plátci Tel: info@salesportal.cz E-mail: info@salesportal.cz Web: http://www.salesportal.cz Datum prodeje: 29.08.2016 Způsob doručení na prodejnu: Pošta Doklad o nákupu: 2015010432 Název produktu: 5” GPS navigace s češtinou a doživotní aktualizací map Kód: 0029E Typ (Sériové číslo): EL-693668410272 Typ opravy: Záruční oprava Popis reklamace: Nefunguje tlačítko "zpět" a celkově nejsem se softwarem výrobku spokojen, podle obč. zákoníku odstupuji od kupní smlouvy. Příslušenství, stav produktu: SALES 4 PORTAL LTD Poštovní přihrádka 5 , 70039 Ostrava 39 , Tel: info@salesportal.cz , Web: http://www.salesportal.cz Evidenční číslo: 457/2016 Název produktu:5” GPS navigace s češtinou a doživotní aktualizací map Kód: 0029E Popis reklamace: Nefunguje tlačítko "zpět" a celkově nejsem se softwarem výrobku spokojen, podle obč. zákoníku odstupuji od kupní smlouvy.
Odstupuji od smlouvy. Vrácení zaplacené částky.
Dodavatel:
SALES 4 PORTAL LTD
103 CHURCH HILL
E173B LONDON
IČ: 09195909
DIČ: nejsme plátci
Tel: info@salesportal.cz
E-mail: info@salesportal.cz
Web: http://www.salesportal.cz
Datum prodeje: 29.08.2016
Způsob doručení na prodejnu: Pošta
Doklad o nákupu: 2015010432
Název produktu: 5” GPS navigace s češtinou a doživotní aktualizací map Kód: 0029E
Typ (Sériové číslo): EL-693668410272
Typ opravy:
Popis reklamace: Nefunguje tlačítko "zpět" a celkově nejsem se softwarem výrobku spokojen, podle
obč. zákoníku odstupuji od kupní smlouvy.
Příslušenství, stav produktu:
SALES 4 PORTAL LTD
Poštovní přihrádka 5 , 70039 Ostrava 39 , Tel: info@salesportal.cz , Web:
http://www.salesportal.cz
Evidenční číslo:
457/2016 Název produktu:5” GPS navigace s češtinou a doživotní aktualizací map Kód:
0029E
Popis reklamace: Nefunguje tlačítko "zpět" a celkově nejsem se softwarem
výrobku spokojen, podle obč. zákoníku odstupuji od kupní smlouvy.
|
Tweet |
Odstoupil-li spotřebitel od kupní smlouvy, společnost je povinna vrátit mu zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitel povinen vrátit do 14 dnů od odstoupení.
Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschoval.
Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Velké Británii), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou) na adresu uvedenou v obchodních podmínkách společnosti jako korespondenční pro ČR: SALES 4 PORTAL LTD, Poštovní přihrádka 5, 700 39 Ostrava 39. Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce výzvy k plnění, popř. odstoupení od smlouvy, předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.
Od spotřebitele jsme obdrželi následující vyjádření:
"Včera byla na můj účet připsána vrácená částka (bez poštovného). Takže mou stížnost můžete označit jako vyřešenou. Současně mi byl Českou poštou vrácen můj dopis s doručenkou pro tuto společnost, nevyzvedla si ho."
Na základě výše uvedeného stížnost uzavíráme, neboť spor byl vyřešen.