Společnost


AZ BUS & TIR PRAHA s.r.o.

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#12286Vrácení jízdenky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.09.2016, před 8 lety

Milena Mischler

Znění stížnosti

Dne 1.5.2016 jsem mela koupenou e-jizdenku Jihlava-Praha 18.30 135,-.Autobus byl opozden vice nez 30 minut z nastupni zastavky a podle podminek mam narok na vraceni penez.Nasledne jsem telefonovala do firmy a mluvila s panem Reznickem.Ten rekl.ze vec prosetri a pote mi poslal e-mail kde bylo napsano.ze k uplatneni reklamace pozaduji naskenovanou mistenku a cislo uctu.Vse jsem poslala a to bylo posledni.kdy se mnou komunikovali.Penez jsem se bohuzel nedockala.Nicmene 21.8. jsem udelala stejnou chybu.kdyz jsem koupila jizdenku na stejny spoj.Opet stejne zpozdeni.Druhy den jsem volala do firmy,mluvila s jinym panem.ktery rikal.at mu poslu obe jizdenky a on mi posle penize. vse jsem preposlala.nicmene penize neprisly,komunikace zadna.kdyz jsem mu telefonovala mel vzdy jednani.Ovsem 28.8.jsem koupila e-jizdenku od firmy Psota 19.00 Jihlava-Praha.opet pul hodiny zpozdeni.nyni si myslim.ze je to stejna firma,ala na tuto reklamaci jsem jiz nemela silu.


Produkt

e-jidenky 1.5.2016 18.30 135,- a 21.8.18.30 135,-


Požadované řešení

Vratit penize na muj ucet a slusne jednani


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.9.2016 10:29, před 8 lety

Spotřebitelka má nárok dle smluvních podmínek přepravce ("Pokud cestující jízdenku nepoužil proto, že příslušný spoj byl zrušen nebo opožděn na odjezdu o více než 30 minut, bude mu jízdné vráceno beze srážky") na vrácení plného jízdného.

Tento nárok je třeba uplatnit doporučeným dopisem s dodejkou na sídlo firmy, ke kterému spotřebitelka připojí kopii jízdenek. Kdyby dopravce nesplnil svoji smluvní povinnost, bude nutné kontaktovat advokáta.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2017 08:06, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.