Počet nahlášených stížností: | 15 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 1.5.2016 jsem mela koupenou e-jizdenku Jihlava-Praha 18.30 135,-.Autobus byl opozden vice nez 30 minut z nastupni zastavky a podle podminek mam narok na vraceni penez.Nasledne jsem telefonovala do firmy a mluvila s panem Reznickem.Ten rekl.ze vec prosetri a pote mi poslal e-mail kde bylo napsano.ze k uplatneni reklamace pozaduji naskenovanou mistenku a cislo uctu.Vse jsem poslala a to bylo posledni.kdy se mnou komunikovali.Penez jsem se bohuzel nedockala.Nicmene 21.8. jsem udelala stejnou chybu.kdyz jsem koupila jizdenku na stejny spoj.Opet stejne zpozdeni.Druhy den jsem volala do firmy,mluvila s jinym panem.ktery rikal.at mu poslu obe jizdenky a on mi posle penize. vse jsem preposlala.nicmene penize neprisly,komunikace zadna.kdyz jsem mu telefonovala mel vzdy jednani.Ovsem 28.8.jsem koupila e-jizdenku od firmy Psota 19.00 Jihlava-Praha.opet pul hodiny zpozdeni.nyni si myslim.ze je to stejna firma,ala na tuto reklamaci jsem jiz nemela silu.
e-jidenky 1.5.2016 18.30 135,- a 21.8.18.30 135,-
Vratit penize na muj ucet a slusne jednani
|
Tweet |
Spotřebitelka má nárok dle smluvních podmínek přepravce ("Pokud cestující jízdenku nepoužil proto, že příslušný spoj byl zrušen nebo opožděn na odjezdu o více než 30 minut, bude mu jízdné vráceno beze srážky") na vrácení plného jízdného.
Tento nárok je třeba uplatnit doporučeným dopisem s dodejkou na sídlo firmy, ke kterému spotřebitelka připojí kopii jízdenek. Kdyby dopravce nesplnil svoji smluvní povinnost, bude nutné kontaktovat advokáta.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.