Společnost


Expres inkaso s.r.o.

Počet nahlášených stížností:53
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

92%
8%
Toto skore je založeno na 28 stížnostech.

#12293Přišel dopis s vymahanim nahrady za odmitnute zbozi objednane po telefonu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 30 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.09.2016, před 8 lety

Šárka Feherova

Znění stížnosti

Dobry den,dne 2.9.2016 jsem obdrzel dopis od spolecnosti Expres Inkaso s.r.o.,ktery zni "Vazeny zakazniku,Na zaklade Vasich souhlasnych telefonickych hovoru s callcentrem Vam byl zaslan kuryrni sluzbou balicek pro zdravy chrupu.Balicek na dobirku jste vsak neprevzal a tim vznikly callcentru zbytecne naklady na balne,logistiku,kuryra a telefonisty.Tyto naklady 490,-kc uhradte prilozenou slozenkou nebo poslete na ucet 4088036339/0800.Pripsanim castky budeme povazovat celou vec za uzavrenou a zadne dalsi zavazky po Vas nebudou pozadovany.V opacnem pripade mohou byt penize vymahany pravni cestou,coz by stalo daleko vic penez a v nahravanem potvrzovacim hovoru,ktery mame k dispozici,je Vas souhlas se zaslanim balicku,kde vyslovene opakujete castku,kterou na miste zaplatite dorucovateli a vyslovene souhlasite s odeslanim a obchodnimi podminkami a s tim ze zasilku preberete od kuryra,coz se nestalo.Dle zakona je dle paragrafu 1820 obchod uzavreny a platny. V pripade zajmu je mozne balicek zaslat znovu na nase naklady postou na dobirku 1990,-kc a v pripade prevzeti by byl pozadavek vyse a tento dopis stornovan.Pavel Cerny-jednatel.......
Telefonicky koncem srpna mne kontaktovala operatorka od spolecnosti Expres Inkaso s.r.o. s nabidkou nejakeho balicku pro zdravy chrup za 1990,-kc, v hovoru mi uvadela,ze pokud nebudu se zbozim spokojen mohu to bezplatne zrusit a ze mi bude jeste volat jina operatorka a s tou se domluvim kdy by mi to kuryr dovezl.Tou dobou jsem byl v praci a ve soustredenej na cestu,pracuju jako ridic s povolani,tak jsem souhlasil.Po rozhovoru mi doslo ze ten balicek nepotrebuju a hlavne ze mam zenu na materske dovolene,ze to zrusim.Zkousel jsem volat zpet a nedovolal jsem se,takjsem cekal,az se ozve ta dalsi operatorka .Operatorka se tyz den ozvala a ja ji rekl ze objednavku rusim a kuryra at ke mne neposila a tim to pro me bylo uzavrene.Ani zadny kuryr se neozval........Petr Feher


Produkt

Balicek pro zdravy chrup


Požadované řešení

Pozaduji stornovani poplatku a vymazani osobnich udaju z databaze u teto spolecnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.9.2016 11:44, před 8 lety

Občanský zákoník ukládá podnikatelům řadu povinností, jak a o čem mají spotřebitele informovat před uzavřením smlouvy. Ustanovení § 1825 občanského zákoníku stanoví, že sjednává-li se smlouva za pomocí prostředku umožňující komunikaci na dálku, sdělí podnikatel spotřebiteli na začátku komunikace základní údaje o sobě a účel hovoru. Pokud podnikatel spotřebiteli v předstihu potřebné informace nesdělí, poruší tímto nejen občanský zákoník, ale také zákon o ochraně spotřebitele, na jehož dodržování dohlíží dozorový orgán Česká obchodní inspekce.

Pokud před doručením zásilky spotřebitel od smlouvy neodstoupí nebo se s prodejcem nedohodne na jejím zrušení, je jeho povinností zásilku se zbožím převzít v místě a čase dohodnutém při uzavírání smlouvy.

Spotřebitel má tedy právo od smlouvy sjednané na dálku (typicky přes internet či po telefonu) odstoupit bez udání důvodu, a to nejpozději ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. V souladu s evropskou směrnicí o právech spotřebitelů mu toto právo náleží i před převzetím zboží, proto doporučujeme v takovém případě bez zbytečného odkladu zaslat odstoupení od kupní smlouvy v písemné prokazatelné podobě. Doručením odstoupení se smlouva zruší a pak již není povinen spotřebitel zboží přebírat.

Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel tedy může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

V případě podezření na nekalé obchodní praktiky (zejména agresivní obchodní praktiky) lze podat podnět k prošetření České obchodní inspekci. Dle § 5b odst. 2 písmene d)zákona o ochraně spotřebitele se při posuzování, zda-li je obchodní praktika agresivní přihlíží i k nepřiměřené mimosmluvní překážce uložené prodávajícím pro uplatnění práv spotřebitele včetně uplatnění práv na ukončení smlouvy. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.9.2016 16:34, před 8 lety

Dobrý den, přestože byl v hovorech souhlas se zasláním a tím vznikly zbytečné náklady na kurýra operátory administrativu balné apod, rozhodli jsme se ve Vašem případě celou záležitost uzavřít a tyto vícenáklady nakonec nepožadovat. Berte tedy Vám dodaný dopis i se složenkou jako stornovaný a nebudeme jej dále řešit ani nic požadovat. Mrzí nás vzniklé nepříjemnosti s tím spojené, mohlo zde jít pouze o administrativní chybu. Každopádně už Vám z dotyčného callcentra tedy již nikdo volat nebude, Vaše číslo jsem tam nechal zablokovat tak, ať se na něj již nedá dovolat, údaje jsou smazány.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2016 09:32, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2016 11:55, před 8 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.