Společnost


DIMOCO Europe GmbH

Počet nahlášených stížností:89
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

80%
20%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#12298Neoprávněné zasílání prémium sms

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.09.2016, před 8 lety

František Pechar

Znění stížnosti

Dobrý den, velice nerad bych podal stížnost na společnost Domico Czech sro.
Několikrát mi od nich přišla sms zpráva že jsem si něco aktivoval a že, budu platit 495 Kč. Psal jsem dané společnosti email. Odepsali mi že mají u nich aktivní obě dvě. Telefonní čísla. ( Mobilní internet ) jenže já si nejsem vědom že, bych od této společnosti něco odebíral. Pak jsem si přečetl na internetu že nejsem jediný. Komu takové sms chodí. Divné je ale to že jsem nemusel potvrdit. Ani jednu z těchto pladeb. Reklace prý neni možná


Produkt

Neznámé


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.9.2016 11:19, před 8 lety

V případě, že nebylo telefonní číslo nikde zaregistrováno pro odběr služby, doporučujeme zažádat o odstranění údajů z databáze společnosti (vzor žádosti o odstranění osobních údajů z databáze je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3455/zadost-o-odstraneni-osobnich-udaju-z-databaze) a u operátora zablokovat odběr prémiových sms. V případě, že by společnost nereagovala na žádost o odstranění údajů z databáze, doporučujeme podat podnět Úřadu pro ochranu osobních údajů. Jedná se o společnost DIMOCO Europe GmbH, Campus 21 | Europaring F15/302, A-2345 Brunn/Gebirge.

Získala-li společnost majetkový prospěch bez toho, aby k tomu měla právní důvod, jedná se o bezdůvodné obohacení. Společnost má v takovém případě povinnost vydat to, oč se obohatila. Spotřebitel by měl podnikatele vyzvat k vydání neoprávněně nabytého majetkového prospěchu. Více informací k této problematice je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni.

Spotřebitel by měl znovu zvážit, zda si opravdu žádnou službu neobjednal, někdy stačí jedna objednávací sms a dále by záleželo na obchodních podmínkách. Ne vše, co najde spotřebitel na vyúčtování od operátora, je tzv. službou elektronických komunikací. Prémiové SMS, kterými je možné zaplatit hromadnou dopravu nebo parkování, či vysoce zpoplatněné linky s předčíslími 900–909, jsou ve vyúčtování záludné. Operátor má za úkol hovor spojit nebo SMS doručit a pak vybrat cenu, která je daná charakterem a formátem linky. Problémy s obsahem či cenou ale musí řešit přímo s poskytovatelem služby. Kdo konkrétní linku provozuje, se dozví spotřebitel na webových stránkách www.platmobilem.cz. Kodex operátorů ohledně premiových sms je k dispozici zde: http://www.platmobilem.cz/kodexy-sluzeb.aspx.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2017 09:12, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.