Počet nahlášených stížností: | 22 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Od 11. 11. minulého roku 2012 jsme odběrateli elektřiny na naší zahradě /odběr cca 0.029MWh/rok/. Domluvena byla roční platba, to byla má podmínka, není to prý problém. Poté chodily různé složenky, abych zaplatila měsíční zálohu Kč 820 kč např.! To neplatíme ani v místě trvalého bydliště! Jejich pracovnice p. Cibulková spočítala, že má roční platba u jejich společnosti bude Kč 1O24, tuto částku poukázala na jejich účet v prosinci toho roku tj. 2012 s poznámkou pro adresáta, že je to platba na nový rok 2O13!Prý poslali v srpnu periodickou fakturu, nevím o tom, zato od září už přišly složenky 2 - vždy jako upomínka, abychom zaplatili na rok 2013!! Pokaždé píšu maily, vždy odpoví někdo jiný, podle mně nečtou historii korespondence. Smlouva je u nich na dobu určitou do 31. 12.2013, napsala jsem výpověď té smlouvy mailem, musím ale asi i písemně? Pokud mám něco platit, tak snad část listopadu a prosinec minulého roku.. Na mé vysvětlení v mailech neodpovídají, jen zaplaťte, uhraďte. Uhradila jsem. Možná ten rozdíl kč 4,-, který je mezi pro mně spočítanou částkou a jejich složenkami dělá ten chaos..
Kurýrem doručená smlouva, domluvená platba 1x ročně. Mé zákaznické číslo:1000085622, kód EAN:859182400705806933
Smlouva byla podepsána 29.5.2012, ale datum odběru je od 11.11.2012 a teprve od té doby jsem byla jejich odběratelem. Ráda bych, aby našli mou platbu Kč 1024 ze dne 29.12. 2012 na rok 2013, kterou jsem poukázala na jejich účet 43-1681530297/0100, VS 7100091383 a neobesílali mně nadále upomínkami o nezaaplacení.
Děkuji!
|
Tweet |
V případě, že byla platba zaslána na správné číslo účtu a se správným variabilním symbolem, jak stanovuje smlouva, měla by být společnost schopná ji dohledat.
Zároveň, pokud je ve smlouvě tzv. prolongační doložka a spotřebitel chce dodávku energie s dodavatelem ukončit, je třeba zaslat výpověď způsobem, který je stanoven ve sjednaných obchodních podmínkách nebo smlouvě samotné, aby nedošlo k prodloužení smlouva o další zúčtovací období.
Společnost E.ON Energie, a.s. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.