Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:469
Z toho za letošní rok:6
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#12302Nekvalitní pleny zn.tesco love baby zelené (tzv. Sovickove)

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.09.2016, před 8 lety

Hamon Lukáš

Znění stížnosti

Vaše pleny kupujem pravidelně teď jsme koupily 3 balíky a řekněme víc jak 50% uz jsme vyhodili jelikož vůbec nelepi asi špatná sarze nebo nevíme bohužel pleny jsme vybalily do zásobníku a nemáme obal ani lísteček. Tesco Vlašim psc 25801


Produkt

Tesco loves baby zelené


Požadované řešení

Požadujeme nějaký kupón na slevu nebo nějakou kompenzací za vyhozené pliny. Nadále je budeme kupovat jelikož jsou nejlepší a věříme že jde jen o špatnou sarzi nebo nevíme


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.9.2016 10:35, před 8 lety

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy.

K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího. To lze doložit třeba výpisem z bankovního účtu, záručním listem, originálním obalem, specifičností zboží (pokud jej nikdo jiný neprodává), v krajním případě i svědeckou výpovědí.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2017 09:13, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.