Počet nahlášených stížností: | 469 |
Z toho za letošní rok: | 6 |
Stále v řešení: | 11 |
Vaše pleny kupujem pravidelně teď jsme koupily 3 balíky a řekněme víc jak 50% uz jsme vyhodili jelikož vůbec nelepi asi špatná sarze nebo nevíme bohužel pleny jsme vybalily do zásobníku a nemáme obal ani lísteček. Tesco Vlašim psc 25801
Tesco loves baby zelené
Požadujeme nějaký kupón na slevu nebo nějakou kompenzací za vyhozené pliny. Nadále je budeme kupovat jelikož jsou nejlepší a věříme že jde jen o špatnou sarzi nebo nevíme
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy.
K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího. To lze doložit třeba výpisem z bankovního účtu, záručním listem, originálním obalem, specifičností zboží (pokud jej nikdo jiný neprodává), v krajním případě i svědeckou výpovědí.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.