Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#12303Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 1 den 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.09.2016, před 8 lety

Zuzana Dvorníková

Znění stížnosti

11.8.2016 jsem si u společnosti CZC.cz koupila notebook. Po třech dnech používání, kdy notebook nikam necestoval, ležel v klidu na stole, se mi přes displej objevily barevné čáry, přestal reagovat na dotyk a nešel ani vypnout. Už v průběhu těch 3 uplynulých dní jsem zpozorovala, že displej nereaguje tak jak má. Po okrajích displeje málo kdy reagoval na dotyk, klávesnici mi při psaní na aplikacích mizela, u startu windowsu se nenačítal popisek dlaždic, multidotyková klávesnici nestíhala psaní ani 6ti prsty. Hned v ten den, kdy se mi objevily barevné čáry přes dispej, jsem ho zašla reklamovat, to bylo 15.8.2016.
6.9.2016 mi přišlo vyjádření o reklamaci, že se neuznává. S tímhle já naprosto nesouhlasím, aby mi tohle notebook dělal po 3 dnech používání. Vyjádření technika ve dvou větách mi taky nestačí k notebooku za 6000, na kterým jsem potřebovala začít pracovat, a teď mi leží rozbitý a nepoužitelný v krabici.


Produkt

2v1 Acer Aspire Switch 10E/10,1"/x5-Z8300/2GB/64G/ eMMC/


Požadované řešení

Požaduji výměnu zboží za nové.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.9.2016 10:22, před 8 lety

Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.9.2016 11:26, před 8 lety

Dobrý den paní Dvorníková.

Je nám líto, ale autorizovaný servis shledal mechanické poškození na LCD modulu ,na které se záruka nevztahuje.
Pokud s vyjádřením nesouhlasíte, doporučuji se obrátit na znalce , který vyjádření servisu vyvrátí.

Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.9.2016 21:26, před 8 lety


Zuzana Dvorníková

Dobrý den pane Stýblo,

děkuji za Vaše vyjádření, ale sdělil jste mi naprosto to samé, co v reklamační faktuře technik, pochopila jsem to již napoprvé a je nezbytné se opakovat.
Chápu, že poškození je mechanické, ale není způsobené mnou, protože notebook nikam necestoval. Jak víte, že nemohl upadnou někomu z Vaší doručovací služby, protože kupodivu na hranách notebooku ani na displeji není ani škrábanec. Kdyby upadl mě, bylo by to asi znát i jinde než na poškození LCD modulu.
Notebook vypadá naprosto nedotčeně, takže mám obavy, jestli technik opravdu notebook otevřel a nebo jenom kouknul na displej jakmile ho zapnul. Z tohoto důvodu bych žádala servisní protokol, který si autorizovaný servis musí vést a vyjádření technika, jakým způsobem byla mechanická závada způsobena, protože by mě tedy zajímalo, jak se něco takového stane, když jsem na něm pracovala dohromady 3 hodiny.

Děkuji za další vyjádření,
Dvorníková Zuzana

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.10.2016 12:22, před 8 lety

Dobrý den paní Dvorníková.

Displej notebooku je jeho nejkřehčí část a je velmi jednoduché jej poškodit - nejčastěji mechanickým tlakem na displej nebo víko notebooku, přivřením předmětu do prostoru klávesnice atd. Technik Aceru pouze jistí, že displej je mechanicky poškození - je vidět lom skleněných vrstev v displeji, poškozené/ ohnutý rám LCD atd. O tom jak k poškození přesně došlo lze jen spekulovat. Jakmile kopii protokolu ze servisu obdržím, zašlu vám ji obratem na email.

Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.10.2016 16:23, před 8 lety


Zuzana Dvorníková

Dobrý den pane Stýblo,

ano, dobře vím, že displej notebooku je nejkřehčí část, ale když jsem si teda pořídila dotykový, doufala jsem, že něco vydrží. Jestli by měl takhle dopadnout každý dotykový dispej, jen když na něj šáhnu, tak mi asi nikdy nic nefunguje. Když je tedy nejkřehčí část, tak proč mi přišel na vrchu krabice, zabalený jen v nějakým kusu igelitu bez dostatečné ochrany (např. bublinková folie)? Tím pádem je dosti možné, že už se něco mohlo stát při přepravě, když jsem si všimla vad na dispeji již při prvním používání, a pak po 3 hodinách plného používání se mi stane tohle.
Musím se zase opakovat, kdybych měla dispej poškodit mechanickým tlakem, musela bych mít ve svých rukách teda sílu, když se mi to nepovedlo ještě u žádného zařízení s dotykovým displejem. Notebook má odjímatelnou klávesnici, takže i kdybych něco přivřela do prostoru klávesnice, dispej se mi odepnul. A na víko dispeje? to bych si na ten notebook musela jedině sednout, což je velmi nemožné, když byl celou dobu na stole, a myslím si, že by to bylo znát i na celkovém vzhledu dispeje, ne jen na LCD panelu, a opravdu mi není 10, abych si sedla na notebook, který jsem si nově zakoupila. Předpokládám, že vady notebooku jste viděl jen z fotografií, jediný co je z nich vidět je lom skleněných vrstev na dispeji, ale absolutně není znát žádný ohnutý rám, dispej je rovný jako pravítko, takže k ohnutí nemohlo dojít.
Kopii protokolu jsem dostala, za to děkuji, ale bohužel mi nic nového neřekla a co je tam sepsáno bych dala dohromady i já bez nějakého odborného vzdělání.
Na závěr chci jen dostat, proč nemůžete připustit i možnost, že se vada stala při přepravě u Vaší společnosti, když notebook a jeho nejkřehčí část byly tak bídně zabaleny proti poškození?

Děkuji za další vyjádření,
Dvorníková Zuzana

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.10.2016 10:13, před 8 lety

Je-li výrobek reklamován v prvních 6 měsících od převzetí, má se za to, že vytýkaná vada byla na výrobku již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající. Ten by měl zejména prokázat, pokud reklamaci zamítá, že zboží bylo při převzetí bez vad, nebo prokázat, že tato konkrétní vada byla způsobena spotřebitelkou a tím vyloučit, že byla na zboží přítomna při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.10.2016 20:30, před 8 lety

Dobrý den paní Dvorníková.

Balení notebooku je optimalizované pro přepravu a výrobcem testováno na poškození během ní . Pokud je notebook originálně zabalení a krabice není poškozená , neměl by se vyskytnout problém s poškozením. Navíc dle vašeho popisu byl notebook několik dní používán, než došlo v poškození dotykové plochy/displeje.
Pokud je rám displeje z plastu , může poškození vzniknout i nesprávním otevíráním víka (při držení víka za rohy vzniká zkrut , který může způsobit poškození skleněných částí displeje.
Poškození displeje posuzoval autorizovaný servis značky Acer, jeho diagnostika a vyjádření je dostatečné a z naší strany není potřeba dodávat znalecký posudek(konzultováno s ČOI).

Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.11.2016 11:06, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2016 07:01, před 8 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.