Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#12304STÍŽNOST NA SLUŽBY O2 Czech Republic a.s, , V ORDINACI LÉKAŘE "VÝPADEK" TELEFONNÍHO SPOJENÍ

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 30 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.09.2016, před 8 lety

MUDr.Ivana Grohová Grohová

Znění stížnosti

Podávám tímto stížnost na služby O2.
Jsem lékařka , obor praktické lékařství a interna. V ordinaci mám pevnou linku.
Dne 11.8 2016 jsem na pobočce O2 Chodov podala žádost o převedení pevné linky od T mobilu na O2 . Ihned jsem dodala zrušení smlouvy od T mobilu a žádala o zachování čísla. Pod O2 smlouvou podepsán Jan Foltýn. Výslovně jsem žádala, že vzhledem k tomu, že jde o číslo do ordinace pro pacienty, že telefon MUSÍ fungovat a nesmí být výpadek ani na jeden den. Bylo mi to přislíbeno a řečeno, že už se nemusím o nic starat, že vše již zařídí O2.
Dnes, tj. 12.9.2016 od rána nefunguje v ordinaci pevná linka, od rána to urgujeme, bylo nám řečeno, že to přednostně okamžitě dávají k řešení, aby se linka zprovoznila a nemocní pacienti mohli volat. Opakovaně jsem volala na nová a nová doporučená čísla O2, každý tvrdil něco jiného a všichni přislíbili, že linka bude co nejdříve zprovozněna.
Až dosud bezúspěšně, teď je 19,15 a telefon stále nefunguje.
Okamžitě jsem vyslala zdravotní sestru zařídit alespoň mobil a rychle číslo dát na webové stránky.
Nicméně pacienti, senioři většinou doma nemají ani počítač, ani s ním neumějí zacházet.
Takže starší pacient, který mohl napřídklad volat s akutním infarktem myokardu, či pro akutní problém a potřeboval nutně návštěvu doma a případně převoz do nemocnice "holt měl dnes smůlu..."
Pokud by šlo o soukromou linku domů, tak by mi nevadilo, že "chybička se vloudila..." Ale již při zřizování telefonu do ordinace jsem apelovala, že toto se v žádném případě nesmí stát, nebot jde o zdraví či život pacientů.
Takže pokud došlo či dojde k újmě na zdraví pacientů, doufám že ne smrti, dávám to k úhradě a stížnosti na O2 firmu.
A pevně doufám, že problém bude co nejdříve vyřešen.
Nevím , jak by se komukoliv líbilo, že kvůli chybě pracovníka, pracovníků O2 by se něco mohlo přihodit např. Vaším blízkým.

MUDr. Ivana Grohova s.r.o.
MUDr. Ivana Grohová
Sokolovská 40/57
Praha 8-Karlín
186 00
IČO 046 22 642
telefon /nefungující/ 224 814 758


Produkt

pevná linka 224 814 758, MUDr.Ivana Grohová s.r.o., IČO- 046 22 642


Požadované řešení

- okamžité zprovoznění pevné linky 224 814 758 - společností O2 Czech Republic a.s
- pokud dojde kvůli O2 společnosti újmě na zdraví pacientů, předávám stížnosti pacientů na O2 společnost


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.9.2016 10:19, před 8 lety

Nabídka a poskytnuté informace zaměstnancem společnosti jsou zavazující a podnikatel by měl jednou navržené podmínky dodržet, neboť zaměstnanec jedná jménem podnikatele dle § 430 odst. 1 občanského zákoníku jako jeho zástupce a právní jednání zaměstnance podnikatele zavazuje.

Pokud byla mezi zákazníkem a zaměstnancem společnosti uzavřena smlouva za určitých podmínek, musí toto společnost respektovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.9.2016 16:32, před 8 lety

Dobré odpoledne,

Vaší stížností se již zabývají kolegové z oddělení Reklamací a stížností. Lhůta pro řešení stížnosti není ze zákona stanovena. Snažíme se však tyto požadavky řešit s nejvyšší prioritou. Naši specialisté Vás budou kontaktovat.

Co se týče zřízení služby, zítra 14. 9. mezi 13:15 a 15:15 dorazí na adresu umístění technik, který službu zapojí. Služba bude zřízena s dočasným telefonním číslem, které bude následně přečíslováno.

Za komplikace se omlouvám.

S pozdravem

Sandra Čermáková, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2016 09:34, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2016 11:57, před 8 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.