Společnost


HERVIS Sport a móda, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:46
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

72%
28%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#12305Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
12.09.2016, před 8 lety

Lenka Štillová

Znění stížnosti

12.3.2016 jsem zakoupila sportovní obuv v prodejně Hervis sport v Jihlavě, Hradební 1 (Citypark). Obuv jsem použila asi 3x na kratší vycházku, abych vyzkoušela pohodlnost a poté jsme na konci července odjela na 10 dní do Rakouska, kde jsem obuv používala denně při rodinných vycházkách. Po týdnu se mi začala odlepovat nejprve jedna, vzápětí druhá špička. Vzhledem k dovolené v zahraničí jsem obuv dále používala a reklamovala jsem ji až po návratu.
Reklamace nebyla uznána z důvodu neuplatnění bez zbytečného odkladu.
Návrat z dovolené, storno pobytu atd., by mě však reklamaci bez zbytečného odkladu značně prodražily. A obuv, která je určená na sport a vydrží pouhý týden používání se mi zdá nevhodná k prodeji.


Produkt

sportovní dámská obuv 3831106292535 MONOKINI W 1/15


Požadované řešení

výměna zboží nebo jeho oprava (přilepení podešví)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.9.2016 10:12, před 8 lety

Pokud se vada výrobku projeví do šesti měsíců od převzetí, má se za to, že vada vznikla již ve výrobě. Důkaz opaku musí provést prodávající.

Pokud zboží nesplňuje výše uvedenou jakost, má spotřebitel ze zákona práva z vadného plnění. Dle § 2169 má právo v rámci reklamace požadovat bezplatnou opravu, výměnu věci, pokud to není vzhledem k povaze věci nepřiměřené nebo výměnu součásti, jestliže je vada pouze v součásti věci. Není-li prodejce schopen reklamaci vyřídit výše uvedenými způsoby, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a získat zpět své peníze. Pakliže neuplatní nic z výše uvedeného, má právo požadovat slevu z kupní ceny.

Spotřebitel sice může vady vytýkat po dobu 24 měsíců od převzetí, neznamená to však, že může vadné zboží i po objevení vady dále používat, protože podle § 2110 občanského zákoníku nemůže požadovat vrácení peněz, ani požadovat dodání nové věci, není– li schopen věc vrátit v tom stavu, v jakém ji obdržel. Výjimku tvoří v písmenu b) tohoto ustanovení případ, kdy byla věc použita před objevením vady. Reklamaci je tedy třeba uplatnit vždy bezodkladně po objevení vady, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si může spotřebitel zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.9.2016 14:34, před 8 lety

Vážená paní Štillová,

celou situaci jsme prověřili s vedoucím pobočky v Jihlavě, který se s Vámi domluvil na výměně obuvi i po tom, co nebyly dodrženy podmínky k reklamaci, jak je uvedeno v Občanském zákoníku. V případě, že dojde k vadě zboží v zahraničí, je nutné ho okamžitě přestat používat a následně přinést na pobočku.
Věříme, že celou věc uzavřeme k Vaší spokojenosti, jelikož z naší strany jsme vám poskytli plnění nad rámec zákona.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
20.9.2016 21:43, před 8 lety


Lenka Štillová

Hodnocení:

Komentář: Děkuji za vyřešení stížnosti k úplné spokojenosti. Došlo k výměně zboží.