Společnost


Relaxačně saunové centrum Harfa

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#12307Neodpovídající nabízená služba

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.09.2016, před 8 lety

Květa Hložková

Znění stížnosti

V srpnu 2016 jsme si s přítelem zakoupili voucher do RSC Harfa. Tento voucher jsme se rozhodli využít v září, objednali jsme si vše na čtvrtek 16:00. "180 minut absolutní blaženosti -
thajská masáž, masáž nohou a
hlavy i VIP relaxace pro dvě osoby"
Popis nabídky:
60 minut thajská masáž + aromatické
olejíčky
30 minut masáž hlavy + šíje
15 minut masáž nohou
75 minut VIP relaxace - saunování,
whirpool
nealko občerstvení
platnost: 1.8.-30.10.2016


Čekali jsme minimálně takovou úroveň, na jakou jsme byli v doposud navštívených wellness zvyklí. Po příchodu do centra nám pracovnice na baru sdělila, že maséři mají asi 50 minut skluz, tak si máme zajít do infrasauny a pak na 60 minut do vířivky. Po absolvování vířivky, kde jsme dostali sekt => jahodvé Avanti :-), pár kostek hermelínu a čokolády, jsme měli odpočívat a čekat další cca hodinu na masáž, protože před náma byly ještě dvě dvojice. V centru jsou nyní k dispozici pouze dva maséři. Z toho jeden se zabývá saunovými rituálky, které lidi okrádají o čas masáže. Absolvovali jsme jeden rituál a po ní měla následovat naše masáž.. Bohužel zase se nekonala a měli jsme opět rexovat na lehátku. po dalších cca 45 minutách nám byl nabídnut další nesmyslný rituál v sauně, ten už jsme ale odmítli. Po mých urgencích se přítel dostal v 19:30 na cca hodinovou snad thajskou masáž, kterou prováděl český muž a já podalší půlhodině cca ve 20:00 na půl hodinovou masáž zad a lehké uvolnění nohou. Pochybuji o profesionalitě tohoto maséra a moje masáž určitě nebyla thajská. Samozřejmě každý v jiné místnosti. O společné thajské masáži a dalších olejíčkových masážích jsme si mohli nechat jenom zdát...
Ze saunového centra jsme s přítelem odcházeli po pěti hodinách naprosto vyčerpaní, hladoví, nespokojení a bez avízované smasáže. Mimochodem - původně měli objednanou romantickou večeři na 20:00, kterou jsme díky neprofesionálnímu přístupu zaměstnanců saunového centra nestihli.. Již nikdy toto centrum nenavštívím ani jej nedoporučím svým známým


Produkt

180 minut absolutní blaženosti - thajská masáž, masáž nohou a hlavy i VIP relaxace - kopupený přes Kouzelného dědu


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz za neuskutečněnou thajskou masáž.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.9.2016 08:33, před 8 lety

Spotřebitel má právo na služby, které si objednal a zaplatil. Reklamaci může spotřebitel uplatnit z titulu vadného plnění poskytovatele, neboť služba neměla v souladu s § 2161 odst. 1 písm. a) občanského zákoníku vlastnosti, které poskytovatel veřejně prezentoval, které byly v rámci smlouvy o zakoupení této služby ujednány a na základě reklamy spotřebitelem oprávněně očekávány.

Při uplatnění reklamace poskytnuté služby je vždy potřeba vytýkat vadu. Vada má být ohledně služby objektivní. Je potřeba se snažit tak o objektivizaci vady. U služeb této povahy je třeba vytýkat vady ihned přímo na místě a domáhat se nápravy, pokud kvalita poskytnutých služeb nevyhovuje sjednané službě v době nákupu. Pozdější reklamace se již řeší těžko, protože se spotřebitel jakožto zákazník může dostat do důkazní nouze.

Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Nesplnění této povinnosti je správním deliktem a může být sankcionováno ze strany České obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Poskytovatel služby je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, je tedy možné obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2017 08:21, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.