Počet nahlášených stížností: | 129 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den.
můj problém nastal,kdy jste mi zamítly pojišťovací událost.Vytopily jsme sousedy.Měly jsme nějaké nesrovnalosti a byl bych rád,kdybych tuhle situaci mohl řešit znovu,ale telefonicky s výše postaveným úředníkem.jestli Jste ochotni zavolat tel: 777337230 Petr Hlavačka vlastník bytu. Děkuji za odpověď,nebo zavolání.
Nejsme žádní podvodníci,jak nás paní nazvala.po x letech máme první problém a takto jsme dopadli.
znovu projednání
|
Tweet |
Pojišťovna má povinnost zahájit šetření pojistné události bez zbytečného odkladu po oznámení oprávněnou osobou. Pokud nelze ukončit šetření nutná k zjištění pojistné události nebo rozsahu pojistného plnění do tří měsíců ode dne oznámení, pojišťovna oznamovateli sdělí, proč nelze šetření ukončit. Požádá-li o to spotřebitel, má pojišťovna povinnost sdělit jí důvody, proč nelze šetření ukončit, v písemné formě. Pokud pojišťovna poruší výše uvedenou povinnost, je v prodlení a spotřebitel může požadovat úrok z prodlení. Nebyla-li splatnost pojistného plnění ujednána jinak, je splatné do patnácti dnů ode dne skončení šetření.
Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem pojišťovny, má možnost podat proti tomuto postupu stížnost. Stížnosti se doručují na adresu pojistitele Česká pojišťovna a.s., P. O. BOX 305, 659 05 Brno a vyřizují se písemnou formou, pokud se strany nedohodnou jinak. Nereaguje-li pojišťovna na stížnost nebo ji zamítne, může se spotřebitel obrátit i na Českou národní banku, Na Příkopě 28, 115 03 Praha 1, která je orgánem dohledu nad pojišťovnictvím.
K mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelem (pojistníkem, pojištěným, oprávněnou osobou) v neživotním pojištění je příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací naleznete na www.coi.cz. Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se stěžovateli nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.