Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den !
Zakoupila jsem si vaši sadu výrobků Wolframium titan Bio, na předváděcí akci.Ale již po nějaké době do šlo ke tvorbě prasklin a odlupování svrchní části černé vrstvy.Přestože s výrobky, bylo zacházeno dle veškerých instrukcí prodejce.
V současné době je situace taková, že tyto výrobky již vůbec nelze používat.Vzhledem k tomu,že se jedná o značkové a ne zrovna levmné zboží,a je zde záruka na povrch nádobí v délce 48 měsíců.
Z toho důvodu jsem se rozhodla celou záležitost řešit podáním reklamace.
Předem děkuji za kladné vyřízeni.
S pozdravem
Trepešová
Jedná se o Wolframiový čtyřhranný pekáč,Wolframiová pánev W247GL a Wolframiový litý hrnec W241GL
požaduji výměnu vadného zboží, popřípadě vrácení peněz.
|
Tweet |
Na veškeré spotřební zboží je záruka dle § 620 občanského zákoníku 24 měsíců. Pokud je stanovena smluvní záruka, je možné vady vytknout i v této lhůtě. V případě smluvní záruky mohou být stanoveny podmínky, za kterých ji lze uplatnit.
Při vyřízení reklamace se postupuje dle § 19 zákona o ochraně spotřebitele, kde je stanovena povinnost prodejce vystavit reklamační protokol a jeho náležitosti. Ve stejném ustanovení je pro vyřízení reklamace stanovena lhůta 30 dnů.
Jestliže jsou vady vytčeny do prvních 6 měsíců od zakoupení věci, má kupující nárok na opravu nebo výměnu dle § 616 odst. 3 občanského zákoníku.
Pokud je uplatněna reklamace, postupuje se dle § 622 občanského zákoníku. Dle tohoto ustanovení má kupující nárok na opravu, pokud to není nepřiměřené, tak výměnu. Pokud je vada neodstranitelná, má nárok případně na odstoupení od kupní smlouvy.
Společnost TOP MORAVIA Q, s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.