Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#12314Vrácení GK GTX970

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 1 den 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.09.2016, před 8 lety

Martin Suchánec

Znění stížnosti

Dobrý den,dne 8.9.2016 jsem se obrátil na obchod czc.cz s požadavkem na způsob vrácení , nebo výměnu zboží, z důvodu že zboží které jsem zakoupil neodpovídá deklarovaným parametrům (tako zkutečnost vyšla najevo později).

Grafická karta byla kupována 30.10.2014.
Pravda o parametrech vyšla na jevo v průběhu rokuz 2015
Rozsudek soudu NVIDIA vs. zákazníci v USA 28.7.2016

Objasnění a veškeré informace naleznete v tomto emailu který jsem posílal obchodu czc.cz:

Dobrý den, píši Vám s žádosti o vyjádření k mému problému.
Ve Vašem internetovém obchodě jsem koupil grafickou kartu: GIGABYTE GTX970 G1 Gaming s deklarovanými parametry (velikost paměti: 4GB šířka paměťové sběrnice: 256bit, počet ROP jednotek: 64, velikost L2 cache: 2MB), to jsou parametry uváděné v době koupě na vašem webu a uváděné samotnou společností NVIDIA. Později se přišlo na to, že tyto údaje nejsou pravdivé a skutečnost je takováto : Nvidia později specifikace ex post opravila a přiznala, že karta má svůj paměťový prostor rozdělený do dvou částí: na 3,5 GB (sběrnice 256bit) a zbylých 512 MB (sběrnice omezena na 224bit), že ROP jednotek je u modelu GTX 970 jen 56 a L2 cache má 1792 KB. Nedávno soud uznal (28.7.2016) že firma NVIDIA záměrně klamala své zákazníky. Veškeré informace a oficiální vyjádření CEO NVIDIA naleznete na internetu a na webu NVIDIA, popřípadě Vám je poskytnu.

A můj dotaz je jasný, jakým způsobem mám řešit vrácení , nebo výměnu zboží.
_____________________________________________________________________________________________

Na tento email mi bylo pdpovězeno takto:

Dobrý den,
reagujeme na Vámi zaslaný e-mail.
Váš dotaz jsem konzultovala s produktový managerem a zasílám Vám vyjádření k problému.
Soud takto rozhodl v USA. Rozhodnutí není nijak platné v Evropě. Jediné co můžete zkusit, je podání soudní žaloby přímo na Nvidii v České Republice.
Děkujeme Vám za pochopení.

S přáním hezkého dne
Zákaznické centrum

_____________________________________________________________________________________________

Bohužel na mou otázku jakým způsobem mám řešit vrácení , nebo výměnu zboží. Mi nebylo odpovězeno.

Osobně si myslím že mám nárok na odstoupení od kupní smlouvy.

Pomůžete mi??


Produkt

Gigabyte GTX970 G1 Gaming


Požadované řešení

Odstoupení od kupní smlouvy, vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2016 12:32, před 8 lety

Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.10.2016 11:59, před 8 lety

Dobrý den pane Suchánek.

Je mi líto ,ale naše stanovisko je konečné. Dle našeho názoru není nárok na odstoupení od kupní smlouvy.
Námi uváděné parametry karta splňuje (viz we CZC.CZ).

Děkuji za pochopení.

Michal Stýblo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.10.2016 12:26, před 8 lety


Martin Suchánec

Ano teď jsou vaše technické parametry víceméně správně, ale v době koupě karty nebyly! Teď uvádíte 56 ROP jednotek při koupi tohoto zboží jste uváděli 64! Navíc stále uvádíte šířku paměťové zběrnice 256bit a sami vidíte z vyjádření NVIDIA že 256bit má jen část paměti, zbytek má méně, to popřít nemůžete. Takže zboží i teď vaší specifikaci nevyhovuje.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.10.2016 10:24, před 8 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat (i na základě reklamy), je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku požadovat po prodávajícím opravu věci nebo dodání nové věci. Žádat dodání nové věci je ale možné pouze, pokud to není vzhledem k povaze vady neúměrné (lze-li tedy vadu odstranit bez zbytečného odkladu). Není-li to možné, může spotřebitel odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu podle § 2169 odst. 3 občanského zákoníku. V tomto případě by spotřebitel mohl žádat odstoupení od smlouvy (vadu není možné jinak odstranit) nebo požadovat přiměřenou slevu.

Stížnost znovu přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2017 12:28, před 8 lety

Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.