Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Displej kotle na pelety Moretti Poseidon 1 při provozu mění barvy a po nějaké době se již nedá z něho číst, tudíž i nastavovat programy, teplotu atd. Pří čištění kotle jsem zjistil, že ochranýý kryt displeje je zcela deformovaný vlivem tepla který produkuje kotel. Jelikož je kotel stále v záruce, reklamoval jsem tuto vadu prodejci, jenže prodejce tuto vadu zamítl. Argumentuje že používám nevhodné peletky což za prvé není pravda a za druhé peletky nemohou za to, že kryt displeje je umístěn na kotli tak nevhodně, že bude vystaven teplu vždy - bez ohledu na druhu peletek.
Kotel na pelety Moretti Poseidon 1 MFP1BK který mi firma nainstalovala 2.8.2012.
Požaduji v rámci záruky vyměnit displej a kryt displeje. Dále požaduji změnou v konstrukci kotle zabezpečit displej s krytem tak, aby na ně nemohlo působit teplo z kotle a tak je opět poškodit. Pokud to technicky nebude možné provézt, požaduji odstoupení od smlouvy a vrácení peněz.
|
Tweet |
Kupující má právo, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu vadu odstranil. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může kupující požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu součásti. Není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit podle § 622 odst. 1 občanského zákoníku. Jestliže je odůvodnění zamítnutí reklamace v rozporu s tvrzením kupujícího, má kupující možnost se obrátit na nezávislého odborníka, který vypracuje objektivní posudek. Jestliže bude následně na základě tohoto posudku reklamace uznána, má kupující právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním práv z odpovědnosti za vady podle § 598 občanského zákoníku.
Subjekt Dušek František se rozhodl nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k faktu, že je služba založena na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.