Společnost


Čedok a.s.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:16
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#12320Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 24 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.09.2016, před 8 lety

Petr Janík

Znění stížnosti

Reklamace služeb na Krétě přímo na místě 2. den pobytu (reklamační protokol) - v koupelně špína, rez na zdi a u baterie, netekla teplá voda, tlak vody nedostatečný, místy vypadával na krátkou dobu několika sekund úplně. Nedostatečný úklid, jedenkrát nebylo uklizeno vůbec - dle vyjádření hotelu na naši vlastní žádost, což se nezakládá na pravdě. Výměna ručníků a úklid proběhl po reklamaci okolo 20. hodiny. Jelikož jsme byli celý den u moře, žádali jsme o konfrontaci s manažerkou hotelu prostřednictvím delegáta, bohužel bez reakce. Krytý bazén, který byl uveden v katalogu, byl zpoplatněn částkou 20euro za hodinu, popř. 60euro za celý den. Informaci jsme dostali až v destinaci, při podpisu smlouvy jsme dostali pouze informaci viz katalog, že hotel je výborný a disponuje třemi bazény s teplou vodou a pokud není u služby uvedeno v závorce "za poplatek", že se jedná o bezplatnou službu.

Nákup zájezdu na pobočce - Avion, Ostrava
Pro vyřízení reklamace jsem žádal na místě na Krétě, aby delegát navštívil pokoj a přesvědčil se, bez úspěchu. Pouze reakce, že vše je na Krétě běžné. Po návratu jsem posílal na Čedok dovětek k reklamaci s tím, že mám fotodokumentaci a videodokumentaci a mohu doložit, opět bez reakce.
Reakce Čedoku, přesně po 30 dnech dopis od advokátní kanceláře, že vše je v pořádku, protože na výše uvedené nedostatky jsme byli na informační schůzce na Krétě dopředu informováni, ostatní ohledně úklidu a teplé vody jsou subjektivní. Nelze v tuto chvíli ověřit.


Produkt

informace o čísle zájezdu je uvedena v poli Reference, mohu doložit výše uvedené fotografie, videa, popř. komunikaci s Čedokem, vyrozumění o přezkoumání reklamace


Požadované řešení

Vzhledem k tomu, že jediná reakce delegáta, přestože jsme se s ním setkali celkem 3x, byla, že odeslal reklamační protokol do Prahy s tím, že budeme informováni do 3O dnů a změna pokoje nebyla možná, jelikož bylo údajně plno, požadoval jsem slevu orientačně dle frankf. tabulek.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.9.2016 10:00, před 8 lety

Pořadatel zájezdu odpovídá dle § 2542 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, zákazníkovi za splnění povinností ze smlouvy o zájezdu bez zřetele na to, zda v rámci zájezdu poskytují jednotlivé služby cestovního ruchu jiné osoby. Při porušení povinnosti, za niž odpovídá, nahradí pořadatel zákazníkovi vedle škody na majetku také újmu za narušení dovolené, zejména byl-li zájezd změřen nebo podstatně zkrácen.

Pokud by cestovní kancelář prokazatelně uplatněnou reklamaci zamítla, bude nezbytné spor řešit soudně podáním žaloby. U soudu bude třeba předložit dostatečné množství důkazů k prokázání nekvalitního poskytování zaplacených služeb. Ještě před podáním žaloby se zasílá předžalobní výzva, v níž naposledy cestovní kancelář spotřebitel vyzve, aby reklamaci dobrovolně uznala. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Rozchází-li se poskytnuté informace cestovní kanceláří o vlastnostech zájezdu obsažené v katalogu se zjištěným stavem na místě (krytý bazén a jeho zpoplatnění), mohl by spotřebitel zvážit podání podnětu státnímu dozorovému orgánu České obchodní inspekci pro podezření na použití nekalé obchodní praktiky při nabízení zájezdu podnikatelem. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2017 05:14, před 8 lety

Spotřebitel nám zaslal následující vyjádření:

"Vzhledem k tomu, že jsem na základě Vaší rady postoupil stížnost k ČOI a to na oddělení stížností pro nekalé praktiky a dále na oddělení pro mimosoudní řešení sporu, tak firma Čedok, a.s. po intervenci ČOI najednou uznala chybu a vrátila mi alespoň 10 % z ceny zájezdu. Je s podivem, že přes mé 3 písemné a 1 telefonickou žádost o přezkoumání reklamace si firma vždy trvala na svém."

Jelikož se spor podařilo vyřešit cestou mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci, stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.