Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#12321Aktivace dat

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.09.2016, před 8 lety

Tereza Ungerová

Znění stížnosti

Opakovaně se na mém mobilu aktivuje služba využití dat, přesto, že mám data vypnutá. Nejedná se o závadu na mobilu jelikož se mi to stáválo i na starém mobilu.


Požadované řešení

požaduji, aby se tento problém vyřešil a mě se už data neaktivovala a nečerpala mi kredit


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.9.2016 09:44, před 8 lety

Spotřebitelka má právo reklamovat vyúčtování služeb zpětně, ale pouze do dvou měsíců od obdržení vyúčtování.

Nejjednodušší způsob, jak se nevyžádané služby zbavit, je postupovat podle pokynů a odeslat SMS, která službu zastaví.

I u předplacených karet má každý zákazník možnost službu reklamovat, a to do dvou měsíců od jejího poskytnutí. Operátor by měl stržený kredit vrátit, pokud bude reklamace uznána.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.9.2016 20:50, před 8 lety

Hezký den, paní Ungerová,

připojení k internetu (Připojení na den) vám začneme účtovat pouze v situaci, kdy se telefon připojí k internetu. Může se to stát i bez vašeho vědomí, např. když telefon hledá aktualizace apod.

Pokud nechcete připojení k internetu využívat, můžete si přes samoobsluhu na https://muj.vodafone.cz zapnout Blokování připojení (sekce Nastavení služeb - Internet) - tak budete mít jistotu, že se telefon opravdu nebude moct připojit. Podrobně o tom píšeme také na http://pece.vodafone.cz/app/answers/list/c/133,202/a_id/1833/.

Přeji vám pěkný den.

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.10.2016 08:32, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.11.2016 10:44, před 8 lety

Spotřebitelka nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.