Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Opakovaně se na mém mobilu aktivuje služba využití dat, přesto, že mám data vypnutá. Nejedná se o závadu na mobilu jelikož se mi to stáválo i na starém mobilu.
požaduji, aby se tento problém vyřešil a mě se už data neaktivovala a nečerpala mi kredit
|
Tweet |
Spotřebitelka má právo reklamovat vyúčtování služeb zpětně, ale pouze do dvou měsíců od obdržení vyúčtování.
Nejjednodušší způsob, jak se nevyžádané služby zbavit, je postupovat podle pokynů a odeslat SMS, která službu zastaví.
I u předplacených karet má každý zákazník možnost službu reklamovat, a to do dvou měsíců od jejího poskytnutí. Operátor by měl stržený kredit vrátit, pokud bude reklamace uznána.
Hezký den, paní Ungerová,
připojení k internetu (Připojení na den) vám začneme účtovat pouze v situaci, kdy se telefon připojí k internetu. Může se to stát i bez vašeho vědomí, např. když telefon hledá aktualizace apod.
Pokud nechcete připojení k internetu využívat, můžete si přes samoobsluhu na https://muj.vodafone.cz zapnout Blokování připojení (sekce Nastavení služeb - Internet) - tak budete mít jistotu, že se telefon opravdu nebude moct připojit. Podrobně o tom píšeme také na http://pece.vodafone.cz/app/answers/list/c/133,202/a_id/1833/.
Přeji vám pěkný den.
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.