Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 15.12.2015 jsem si objednala a následně osobně vyzvedla na prodejně v Plzni Tablet Yoga 2 8 LTE - č. fa 1015328692. Po krátkém používání se začala objevovat závada, tablet se začal sekat, nedal zapnout, když naskočil, tzv. zamrzl a nešlo s ním pracovat. Proto jsem 17.3. vyhledala prodejnu a uvedený výrobek reklamovala RE16017255.Reklamace vyřízena 6.4. s tím, že provedena výměna baterie, obnoveno tovární nastavení. Stejný problém se táhne až do dnešního dne. Další reklamace dne 8.4.č.16021021. Odpověď:obnoveno tovární nastavení. Reklamace č. 3 -23.5.s žádostí o vrácení peněz č. 16029448. Odpověď:Obnoveno tovární nastavení....podotýkám, že po 3. reklamaci jsem již na radu prodavače neinstalovala žádné aplikace, i když ty, které jsem měla dříve byly vždy od Google play. A jedeme dál...chvilku jsem se těšila z tabletu, ale opravdu chvilku dne 1.7. jsem opět vyhledala se zatuhlým tabletem pomoc u CZC.cz v Plzni..odpověď zněla na RE 16036965 obnoveno tovární nastavení. Dne 13.9. jsem znechuceně došla na prodejnu s nefunkčním tabletem a RE č. 16051590. Bude znít odpověď..obnoveno tovární nastavení?
Prosila jsem ať mne naučí dostat tablet do továrního nastavení, ale to spotřebitel sám nedokáže. Jsem s postupem výše uvedené firmy velmi znechucena. Podotýkám, že vždy dodrží 1 měsíc na vyřízení reklamace. Takže od ledna 4 měsíce platím poplatek za internet zbytečně, kromě jiného. V brzké době si budu pořizovat nový stolní PC a vím, že u CZC.cz určitě NE!
Doufám, že konečně někdo odpovědný uzná, že tablet by se měl využívat a ne jen hledět na jeho pěkné joga tělo. Doufám, že mi bude vrácena finanční částka, kterou jsem do něj vložila a já si pořídím spolehlivého pomocníka. Už se mi nechce běhat jako slepička pro vodu kohoutkovi do prodejny CZC. s reklamací a následně rozladěna s přístrojem, který je sice moc hezký, ale nefunkční.
|
Tweet |
Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Dobrý den paní Braunová.
Všechny vaše reklamace posuzoval autorizovaný servis Arvato, který shledán pouze jednu vadu a to vadu baterie. Ta byla odstraněna její výměnou. Žádné další vady se i přes vaše opakované reklamace neprojevily. Servis vždy jen uvedl zařízení do továrního nastavení, což nelze považovat opravu ve smysli OZ.
Nárok na odstoupení od kupní smlouvy nevznikl. Pokud s vyjádřením servisu nesouhlasíte, doporučuji se obrátit na znalce, který vyjádření servisu vyvrátí.
Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo
Dobrý den,
po přečtení vašeho vyjádření jsem velice nespokojena a bezradná. Jak mohu pracovat s přístrojem, který nefunguje? Prosím tedy o podání vysvětlení, jak přístroj uvedu do továrního nastavení? Ať nemusím každých 14 dní měsíc čekat na "restartovaný" tablet.
Nebo mi tedy sdělte, jak s přístrojem pracovat, aby nebyl nefunkční.
Takový přístup k zákazníkovi jsem opravdu nečekala.
Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Dobrý den paní Braunová .
U zařízení s operačním systémem android jsou velmi časté problémy s aplikacemi třetích stran. Některé aplikace mohou funkčnost zařízení silně ovlivnit a v některých případech i poškodit samotné zařízení. Před instalaci těchto aplikací doporučuji minimálně přečíst recenze jiných uživatelů a nepovolovat práva aplikací k přístupu do dat systému a zařízení.
Obnovení do továrního nastavení je uživatelská činnost. Lze jej udělat jak ze systému (v záložce nastavení / zálohování a obnovení) tak stiskem tlačítka "volume up" a power tlačítka při startu tabletu (poté se zvolí Recovery mode, a wipe data/factory reset ).
S přáním hezkého dne
Michal Stýblo
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Jediné pozitivní je, že jsem se naučila uvést tablet do továrního nastavení.