Počet nahlášených stížností: | 49 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Vážení,
28.4.2016 jsem u této společnosti zakoupil výrobek Sendvičovač Krups FDK 451. Asi po 3 měsících došlo k tomu, že samovolně při běžném použití odpadla zajišťovací záklopka, která drží sendvičovač zavřený. Tudíž jsem výrobek reklamoval. Asi po 14 dnech mi přišlo vyjádření:"Řešení reklamace: Posouzeno odborným servisem - reklamace neuznána - jedná se o mechanické poškození, na které se záruka nevztahuje."
S tímto nemohu souhlasit, protože k výše uvedenému došlo při běžném použití výrobku a muselo se jednat o skrytou vadu.
Prosím poraďte mi, jak dále postupovat.
Děkuji. Ječmínek
sendvičovač Krups FDK
výměna zboží
|
Tweet |
Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znalečného). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.