Společnost


ANTALON s.r.o.

Počet nahlášených stížností:49
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#12325Zamítnutá reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 1 den 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.09.2016, před 8 lety

Jan Ječmínek

Znění stížnosti

Vážení,

28.4.2016 jsem u této společnosti zakoupil výrobek Sendvičovač Krups FDK 451. Asi po 3 měsících došlo k tomu, že samovolně při běžném použití odpadla zajišťovací záklopka, která drží sendvičovač zavřený. Tudíž jsem výrobek reklamoval. Asi po 14 dnech mi přišlo vyjádření:"Řešení reklamace: Posouzeno odborným servisem - reklamace neuznána - jedná se o mechanické poškození, na které se záruka nevztahuje."

S tímto nemohu souhlasit, protože k výše uvedenému došlo při běžném použití výrobku a muselo se jednat o skrytou vadu.

Prosím poraďte mi, jak dále postupovat.

Děkuji. Ječmínek


Produkt

sendvičovač Krups FDK


Požadované řešení

výměna zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.9.2016 08:15, před 8 lety

Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znalečného). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2017 13:25, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.